پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تجلیل از 121 فعل نمونه در سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد/استانی با ۳۳ هزار عضو تشکیلات پیشتازان

به گزارش کرونا از یاسوج؛ جشن بیست و چهارمین سالروز تشکیل سازمان دانش‌آموزی با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اولیا و دانش آموزان و مربیان در محل سالن آموزش و پرورش استان برگزار شد. در این آیین مرادی رئیس سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیست و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92199
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۴:۰۶

کرونا :

تجلیل از 121 فعل نمونه در سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد/استانی با ۳۳ هزار عضو تشکیلات پیشتازان

به گزارش کرونا از یاسوج؛ جشن بیست و چهارمین سالروز تشکیل سازمان دانش‌آموزی با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اولیا و دانش آموزان و مربیان در محل سالن آموزش و پرورش استان برگزار شد.

در این آیین مرادی رئیس سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیست و چهارمین سالروز تشکیل سازمان دانش آموزی را به عنوان سازمانی اثرگذار، پویا و فعال جشن می‌گیریم گفت: همزمان با سراسر کشور از مربیان پیشتاز و یاور مربیان و دانش آموزان عضو تشکیلات سازمان دانش آموزی قدردانی و تجلیل می کنیم.

تجلیل از 121 فعل نمونه در سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد/استانی با ۳۳ هزار عضو تشکیلات پیشتازان 5

وی گفت: سازمان دانش آموزی یک نهاد عمومی غیر دولتی است که طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به رسمیت شناخته شده و وظیفه آن بهبود مهارت آموزی و تربیت اجتماعی دانش آموزان است.

این مسئول افزود: در بیانات رهبری معظم انقلاب شنیدیم که فرمودند نباید دانش‌آموزان را صرفاً با  آموزش های درسی و علمی آشنا کرد بلکه نیاز است که مهارت‌ها را در زمینه‌های مختلف به آنها آموخت.

تجلیل از 121 فعل نمونه در سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد/استانی با ۳۳ هزار عضو تشکیلات پیشتازان 6

وی با بیان این اردوگاه‌ها و کانون‌ها و حیاط مدرسه‌ها بهترین نقطه برای پیاده کردن این گونه برنامه‌هاست خاطرنشان ساخت: حوزه فعالیت های سازمان دانش آموزی اول تشکل پیشتازان است که ۱۴ فضیلت را به آنها آموزش می‌دهیم همچنین باشگاه خبرنگاران و خبرگزاری پانا که  دانش‌آموزان را در این حرفه تربیت می‌کند و همچنین مجلس دانش آموزی را داریم که نوعی تمرین دموکراسی است تا در آینده برای جامعه نقش آفرین باشند.

تجلیل از 121 فعل نمونه در سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد/استانی با ۳۳ هزار عضو تشکیلات پیشتازان 7

مرادی ایدآور شد: در این سه حوزه قریب ۳۳ هزار دانش آموز عضو تشکیلات پیشتازان ما هستند که توسط ۱۵۵۰ مربی آقا و خانم آموزش می بینند.

آیت‌الله حسینی بوشهری: شرایط امروز غزه دردناک است اما پیروزی با مقاومت خواهد بود
دنبال کنید

وی افزود: امروز می‌خواهیم از ۱۲۱ نفر از همکاران و مربیان پیشتاز و دانش آموزان خبرنگار و دانش آموزان عضو مجلس دانش آموزی تجلیل کنیم تا در سال آینده با توان بیشتری برنامه ها را به پیش ببریم.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi