جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اجرای طرح سیمرغ وزارت علوم در کهگیلویه و بویراحمد/ اختصاص ۱۰ درصد اعتبارات تملک به پارک‌ها

به گزارش کرونا از یاسوج، امید رضایی‌فر در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد چهارمین استانی است که طرح سیمرغ در آن اجرا می‌شود. سرپرست معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم با بیان اینکه توسعه صنعت فناوری مدنظر است، افزود: بهترین و مجهزترین سایت پارک علم و فناوری کشور را می‌توانیم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92184
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷

کرونا :

اجرای طرح سیمرغ وزارت علوم در کهگیلویه و بویراحمد/ اختصاص ۱۰ درصد اعتبارات تملک به پارک‌ها

به گزارش کرونا از یاسوج، امید رضایی‌فر در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد چهارمین استانی است که طرح سیمرغ در آن اجرا می‌شود.

سرپرست معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم با بیان اینکه توسعه صنعت فناوری مدنظر است، افزود: بهترین و مجهزترین سایت پارک علم و فناوری کشور را می‌توانیم با توجه به پتانسیل‌های موجود در استان ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: پارک‌های علم و فناوری چندین برابر بودجه‌ای که هزینه شده خروجی دارد که باید به این مهم با نگاه اطمینان بخشی توجه شود.

این مسئول عنوان کرد: برای تقویت پارک‌ها علم و فناوری می‌توان از کمک‌های مالی، اعتباری و تسهیلاتی استان استفاده کرد و ما در مجموعه وزارت علوم نیز کمک خواهیم کرد.

رضایی‌فر با تاکید بر ایجاد ارتباط دانشگاه و پارک با بخش صنعت، گفت: پرداخت ۱۰ درصد اعتبارات تملک دارایی به پارک‌ها امکان‌پذیر است.

وی بیان کرد: اختصاص ۱۰ درصد اعتبارات تملک دارایی اتفاق بزرگی است که باید به متولیان شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری جهت توسعه فضای فیزیکی اختصاص داده شود.

رضایی‌فر خاطرنشان کرد: کهگیلویه و بویراحمد دارای بهترین امکانات طبیعی است اما این امکانات به خوبی مورد استفاده قرار نگرفته است و شاهد مهاجرت فناوران و دانش‌بنیان‌های این استان به شیراز و شهرکرد هستیم که باید تصمیم جدی گرفته و زمینه استقرار و فعالیت شرکت‌ها فراهم شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi