سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

برای بهره‌وری و افزایش تولید برنج باید راهکار جدی داشته باشیم

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس گفت: در بحث برنج مشکلات عمده‌ای داریم که برای بهره‌وری و افزایش تولید برنج باید راهکار جدی داشته باشیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92151
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

برای بهره‌وری و افزایش تولید برنج باید راهکار جدی داشته باشیم

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛  منصورعلی زارعی کیاپی نماینده مردم ساری و میاندورود و عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی با اظهار این که مردم به دنبال بهره‌وری رفتند و اقدام به کشت ارقام پرمحصول برنج کردند اما خرید انجام نشد، گفت: سیاست‌گذاری درستی در این بخش انجام نشد چرا که در کنار تولید این محصول، یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن برنج پرمحصول وارداتی نیز داشتیم.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به اینکه برنج وارداتی از برنج تولیدکننده ارزان‌تر است و گلایه کشاورزان بجاست، افزود: در بحث برنج مشکلات عمده‌ای داریم که برای بهره‌وری و افزایش تولید برنج باید راهکار جدی داشته باشیم.

وی با اشاره به چهاردهمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان در سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: گزارش اقدامات قرارگاه امنیت غذایی باید به مردم اطلاع رسانی شود تا مردم در جریان فعالیت‌ها قرار گیرند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه ما به بحث برنج و مرکبات ویژه است، گفت: زمانیکه باید خرید پرتقال از باغداران با قیمت مناسب انجام می‌شد، اما این اتفاق رخ نداد و باغداران با قیمت اندک محصول خودشان را به فروش رساندند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi