شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

حل مشکل آبرسانی به برخی از روستاهای بروجرد

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده روستای قرق به شبکه آبرسانی متصل شد باید گفته شود که این روستا سال ها مشکل آب شرب داشته و با مساعدت آبفای شهرستان و استان چاه جدید روستا احداث و مشکل آبرسانی برطرف شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92145
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

حل مشکل آبرسانی به برخی از روستاهای بروجرد

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده روستای قرق به شبکه آبرسانی متصل شد باید گفته شود که این روستا سال ها مشکل آب شرب داشته و با مساعدت آبفای شهرستان و استان چاه جدید روستا احداث و مشکل آبرسانی برطرف شد. 

وی افزود: همچنین زیرسازی و آسفالت معابر این روستا با اعتبار پانزده میلیارد ریال در دستور کار است که تا چند روز آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: برق این روستا نیز در ایام تابستان با افت توان مواجه بوده که با پیگیری های انجام شده و عنایت اداره برق شهرستان ترانس جدید تهیه هم اکنون در حال اجرا باشد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اظهار کرد: برای احداث خانه بهداشت در این روستا نیز پیگیری های لازم صورت گرفت و با توجه به تخصیص زمین این خانه بهداشت توسط اهالی و خیرین با تامین اعتبار و مجوزهای لازم عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi