شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید وزیر بهداشت از مراکز درمانی رامهرمز؛ قول مساعد برای رفع مشکلات موجود در مراکز درمانی حوزه انتخابیه

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: قول مساعد وزیر بهداشت در سفر خود به حوزه انتخابیه برای رفع مشکلات موجود در مراکز درمانی دستورات لازم را صادر کردند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92142
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

بازدید وزیر بهداشت از مراکز درمانی رامهرمز؛ قول مساعد برای رفع مشکلات موجود در مراکز درمانی حوزه انتخابیه

ابراهیم متینیان در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به بازدید وزیر بهداشت از مراکز درمانی حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: شهرستان رامهرمز و رامشیر دارای مشکلات و کمبودهای بسیاری در حوزه های هستند به ویژه بیمارستان‌های رامهرمز و رامشیر از کمبود امکانات و تجهیزات بسیاری رنج می‌برند که امیدواریم بخشی از این کمبودها با این بازدید برطرف شود.

وی افزود: مشکلات انباشته شده در بخش بهداشت و درمان شهرستان رامهرمز منجر به تعطیل کشیده شدن اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) شده است که متذکر شدم این اورژانس به چرخه خدمت رسانی به مردم بازگردد.

متینیان با تشکر از اعتبارات تخصیص داده شده به بیمارستان های حوزه انتخابیه گفت:  با توجه به کمبود های بسیار زیاد تجهیزاتی در ۲ بیمارستان رامهرمز و رامشیر بر تجهیز هرچه بیشتر این دو بیمارستان تاکید شد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس بیان کرد: به دلیل کمبود فضای بیمارستانی، خواستار تسریع در عملیات احداث بیمارستان جدید جنب بیمارستان مادر شدم همچنین وزیر بهداشت در جلسه نهایی دستورات لازم را به معاونین خود دادند تا مطالبات مطرح شده انجام گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi