شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری جهت ساخت و بازسازی مراکز درمانی بروجرد

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: پیگیری هایی برای ساخت اتاق آی سی یو شماره دو بیمارستان امام صورت گرفته است که خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی نیز مساعدت لازم را در این زمینه داشته است همچنین مقرر شد اعتبار لازم جهت بازسازی و تجهیز آی سی یو بیمارستان امام(ره) تامین شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92070
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

پیگیری جهت ساخت و بازسازی مراکز درمانی بروجرد

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: پیگیری هایی برای ساخت اتاق آی سی یو شماره دو بیمارستان امام صورت گرفته است که خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی نیز مساعدت لازم را در این زمینه داشته است همچنین مقرر شد اعتبار لازم جهت بازسازی و تجهیز آی سی یو بیمارستان امام(ره) تامین شود.

وی افزود: همچنین تلاش هایی نیز برای حل مشکلات راه های روستایی صورت گرفته بود که در این چند روز اخیر عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت روستای قلعه ثمور خان شروع شده است و در روزهای آتی دیگر روستاها هم آسفالت خواهند شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: برای ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی در شهرستان بروجرد هم اقدامات و پیگیری های لازم انجام گرفته است و البته مقرر سرمایه گذاری لازم در این بخش صورت گیرد تا عملیات اجرایی آن به سرعت شروع شود.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: لازم به ذکر است که عملیات اجرایی این پروژه بسیار مهم شهرستان به زودی آغاز می‌شود و با اتمام این پروژه نیاز برق شهرستان سال تامین خواهد شد در ضمن باید گفته شود اعتبار در نظر گرفته شده برای انجام این پروژه بیش از ۱۵۰ میلیون یورو است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi