شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل نفت گچساران معارفه شد

به گزارش کرونا از گچساران، دهان زاده رییس هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: تغییر در سازمان های کارآمد جز اصول مدیریت است. وی بیان کرد: هر جابجایی یک فرصت برای اعمال نگرش های نو و تازه است. رییس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91992
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

کرونا :

مدیرعامل نفت گچساران معارفه شد

به گزارش کرونا از گچساران، دهان زاده رییس هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: تغییر در سازمان های کارآمد جز اصول مدیریت است.

وی بیان کرد: هر جابجایی یک فرصت برای اعمال نگرش های نو و تازه است.

رییس هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به اینکه قبولی مسوولیت به معنای جایگاهی برای خدمت است، تصریح کرد: وجود شرکت نفت گچساران در گستره چهار استان و دومین تولید کننده نفت مناطق نفتخیز جنوب با بیشترین کارکنان و راهبری ۱۶ میدان نفتی و مهمترین تلمبه خانه نفت و وجود کارخانه های مختلف از ویژگی های خاص این شرکت است که صنعت نفت گچساران را نسبت به دیگر شرکت ها متمایز کرده است.

 دهان زاده عنوان کرد: مدیران ما در مناطق نفت خیز جنوب و شرکت های تابعه می دانند که ما خادم مردم هستیم و در راستای جلب اعتماد و رضایت مردم گام بر می دارند.

وی گفت: استفاده از تمام ظرفیت های شرکت برای خدمات بیشتر به منطقه از دیگر وظایف مدیران صنعت نفت است و این در حکمرانی کشور تاثیر دارد.

رییس هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خاطرنشان کرد: ما هیچ گاه تعهد خود را به مردم منطقه نباید فراموش کنیم. به این جهت مدیران ما در نفت باید بدانند شیوه مدیریتی آنها در حکمرانی کشور تاثیر مستقیم دارد.

دهان زاده بیان کرد: از طرف مدیرعامل مناطق از تلاش های مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر و تشکر دارم و برای کمالی، مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران که فردی پرکار، ایده پرداز و خستگی ناپذیر است، آرزوی موفقیت می کنم.

اظهارات جنجال برانگیز سخنگوی هیات رئیسه مجلس درمراسم آیت الله هاشمی گچساران
دنبال کنید

 نورانی، مدیر تولید مناطق نفت خیز جنوب نیز در این آئین افزود: گچساران به عنوان دومین تولید کننده نفت جنوب کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: این شرکت نقش ویژه ای در صادرات نفت، تولید و ارتباط با پالایشگاه ها و پتروشیمی ها دارد.

مدیرتولید مناطق نفتخیز جنوب اضافه کرد: از کارکنان نفت گچساران که در زمستان امسال در تولید گاز سنگ تمام گذاشتند و پای کار بودند تا مشکل کمبود گاز در کشور رفع شود، تقدیر و تشکر می کنیم.

کاهکش مدیر عامل سابق شرکت نفت و گاز گچساران کفت: بر اساس ریلی که هدف گذاری شده بود، حرکت کردم

وی افزود: این شرکت ۲۰ درصد نفت کشور را تولید می کند و به نوعی نقش ویژه ای در تامین درآمد کشور دارد.

 کاهکش ادامه داد: نیروی انسانی نفت گچساران نیروهایی کاردان و متخصص هستند که در این مدت اگر به موفقیتی دست پیدا کردیم، مرهون تلاش کارکنان این شرکت هستیم.

مدیرعامل سابق نفت گچساران اظهار کرد: به هرآنچه هدف گذاری کرده بودم، دست نیافتم، اما از عملکردم راضی هستم چرا که بر اساس ریلی که هدف گذاری کرده بودم حرکت کردم.

کاهکش بیان کرد: در زمینه تولید به برنامه ای که برای این شرکت دیده شده بود محقق شد و به تولید حداکثری رسیدیم و در بحث مسولیت های اجتماعی ما با چهار استان در ارتباط هستیم و از این جهت نسبت به دیگر شرکت ها متمایز بودیم.

غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران کفت : صیانت از تولید تنها با رفاه شهروندان محقق می شود.

برپایی نمایشگاه نقاشی«تنهایی من» در نگارخانه ارشاد گچساران
دنبال کنید

وی با اشاره به اینکه هر آمدنی برای رفتن است، عنوان کرد: در نظام جمهوری اسلامی هر چه مسولیت بالاتر رود درجه نوکری و خادمی هم بالاتر می رود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: ما نوکر و خادم مردم هستیم و بر اساس فرامین مقام معظم رهبری و سیاست های دولت محترم حرکت خواهیم کرد.

کمالی ادامه داد: تولید صیانتی وظیفه اصلی ما است اما این مهم میسور نخواهد شد مگر با رفاه کارکنان، خانواده ها و مردمی که در کنار ما هستند.

وی افزود: مردمی که کارت شرکتی ندارند اما شعله های نفت را می بینند از ما انتظار دارند و ما مسئولین قبل از اینکه شهروندان درخواستی را بازگو کنند، وظیفه داریم که در کنار آنها باشیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بیان کرد: در حوزه مسولیت های اجتماعی باید جلوتر از درخواست ها باشیم و برای من باعث افتخار است که در خدمت مردم خوب و ولایت مدار گچساران هستم.

مدیرعامل نفت گچساران معارفه شد 7

مدیرعامل نفت گچساران معارفه شد 8

مدیرعامل نفت گچساران معارفه شد 9

مدیرعامل نفت گچساران معارفه شد 10

مدیرعامل نفت گچساران معارفه شد 11

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi