پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

هلال احمر بهمئی بعد از 15 سال صاحب‌خانه می‌شود

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی گفت: پروژه ساختمان جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی پس از ۱۰ سال تعطیلی جانی دوباره گرفت. سید مسلم دردارنژاد افزود: این پروژه که از سال ۹۲ بلاتکلیف و نیمه کاره رها شده بود با پیگیری های مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مجوز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91944
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳

کرونا :

هلال احمر بهمئی بعد از 15 سال صاحب‌خانه می‌شود

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی گفت: پروژه ساختمان جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی پس از ۱۰ سال تعطیلی جانی دوباره گرفت.

سید مسلم دردارنژاد افزود: این پروژه که از سال ۹۲ بلاتکلیف و نیمه کاره رها شده بود با پیگیری های مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مجوز و تاییدیه فنی جهت تکمیل پروژه را اخذ کرد. 

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ با پیگیری های شبانه روزی مدیر عامل، فرماندار شهرستان و نماینده جهت تامین اعتبار این پروژه اعتبار لازم با همکاری و مساعدت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و کارشناسان این سازمان اعتبار لازم تخصیص یافت.  

دردارنژاد تصریح کرد: با توجه به دستور مدیرعامل و معاونت منابع و پشتیبانی و مسئول عمران جمعیت هلال احمر استان مصالح لازم خریداری شد و عملیات تکمیل پروژه از ابتدای اردیبهشت آغاز شده است. 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی تصریح کرد: فعالیت اجرایی به صورت شبانه روزی در حال انجام است و پروژه در دو هفته گذشته پیشرفت قابل قبولی داشته و امیدواریم تا ابتدای تیرماه تکمیل و آماده بهره برداری شود. 

یاداور می شود:  جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی از سال ۱۳۸۷ تاسیس شده و ساختمان این جمعیت تاکنون استیجاری بوده است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi