جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وزیر کشور: ترکیب پروژه‌های ملی و استانی تحول بزرگی در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کرده است

به گزارش کرونا از یاسوج، احمد وحیدی عصر امروز در حاشیه بازدید از رودخانه بشار در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از چندین پروژه در مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه نهضت ملی مسکن در مرکز استان مورد بازدید قرار گرفت که باید سرعت بیشتری بگیرد. وحیدی افزود: البته مرکز استان با کمبود زمین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91902
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

کرونا :

وزیر کشور: ترکیب پروژه‌های ملی و استانی تحول بزرگی در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کرده است

به گزارش کرونا از یاسوج، احمد وحیدی عصر امروز در حاشیه بازدید از رودخانه بشار در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از چندین پروژه در مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه نهضت ملی مسکن در مرکز استان مورد بازدید قرار گرفت که باید سرعت بیشتری بگیرد.

وحیدی افزود: البته مرکز استان با کمبود زمین مواجه است که باید برای این مشکل اساسی چاره اندیشی شود.

 وزیر کشور در ادامه در خصوص بازدید از جاده و تونل در دست ساخت سی سخت عنوان کرد: احداث این تونل گره ترافیکی در یکی از زیباترین و گردشگرترین مناطق کشور که جلوه های طبیعت بی شماری دارد را حل می کند البته روند احداث پروژه باید سرعت بیشتری بگیرد.

وی گفت: از ساحل و رودخانه بشار بازدید شد زیباسازی ساحل رودخانه بشار در دستور کار است اما باید بر روی جزئیات این طرح بیشتر گفت‌وگو کنیم که چه مقدار با ظرفیت موجود قابل انجام است و چه میزان اعتبار برای ادامه کار نیاز است که مکان و تفرجگاه زیبایی برای مردم احداث کنیم.

  وحیدی با بیان اینکه دولت چندین طرح بزرگ را در استان کهگیلویه و بویراحمد دنبال می‌کند، گفت: طرح های بزرگی شامل پتروشیمی گچساران و پروژه گاز مختار که در سفر دولت به استان کلنگ زنی می شود در حال انجام است.

وزیر کشور با بیان اینکه پروژه های بزرگی در حوزه نفت و گاز در حال انجام است و در حوزه راه  طرح هایی مهمی در دست اقدام است، افزود: همچنین در کنار این پروژه های بزرگ در بخش های مختلف کارهای خوب دیگری در دستور کار قرار دارد.

دهه فجر فرصت باز معرفی انقلاب اسلامی است/ برگزاری همایش خودباوری بانوان در یاسوج
دنبال کنید

 وحیدی تصریح کرد: استان ظرفیت خوبی در حوزه آبزیان دارد و نیاز است که این ظرفیت به روز شود.

 وزیر کشور خاطرنشان کرد: دولت علاوه بر بودجه ملی که در اختیار استان ها قرار داده بودجه‌های استانی نیز پیش‌بینی کرده است.

وی عنوان کرد: پیشنهاد دادیم صندوق توسعه برای هر استان ایجاد شود اما مجلس با ایجاد حساب‌هایی برای هر استان موافقت کرد که منابعی به این حساب ها اختصاص داده شود که  با تشخیص استاندار و مسئولان مورد استفاده قرار گیرد.

  وحیدی با بیان اینکه ترکیب پروژه‌های ملی و استانی تحول بزرگی را در استان ایجاد کرده است، گفت: در وزارت کشور زنجیره ارزش پایدار برای استان‌ها را دنبال می‌کنیم و در همین زمینه هم نمایشگاهی برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این طرح زنجیره ارزش هر استانی شناسایی و ظرفیت های جدید بر اساس این ارزش ها ایجاد می شود.

 وحیدی عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد چند زنجیره ارزش دارد که استان در مسیر هدفمند و کار با چارچوب مشخصی دنبال می شود و کارهای خوبی در استان توسط مسئولان در حال انجام است.

 وی در پایان با بیان اینکه همه با هم مسیر رشد و توسعه در استان را دنبال می کنیم افزود: اقدامات خوبی در سطح استان در حال انجام می باشد که ناشی از مدیریت خوب استاندارد و دیگر مسئولان استانی است.

 وحیدی خاطرنشان کرد: در بازدیدهایی که امروز داشتیم مردم از عملکرد استاندار قدردانی کردند، استاندار همه وقت و زندگی خود را در اختیار مردم قرار داده و با کار شبانه روزی و دلسوزی در تلاش برای رفع مشکلات و توسعه این استان است.

اسکان ۷ هزار و ۷۳۰ نفر گردشگر در مدارس گچساران
دنبال کنید

 انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi