چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تیم فوتبال جوانان سیدنا سی‌سخت چشم انتظار حمایت

به گزارش کرونا از سی‌سخت، مشکلات فراوان تیم جوانان سیدنا سی‌سخت در راه صعود به لیگ برتر جوانان ایران باعث فاصله گرفتن تیم از تمرینات شده است. مسئولان تیم می‌گویند: تیم فوتبال جوانان سیدنا سی‌سخت  نماینده استان در لیگ مناطق کشور که با شایستگی از مرحله اول لیگ مناطق کشور صعود کرد ولی پس از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91887
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

کرونا :

تیم فوتبال جوانان سیدنا سی‌سخت چشم انتظار حمایت

به گزارش کرونا از سی‌سخت، مشکلات فراوان تیم جوانان سیدنا سی‌سخت در راه صعود به لیگ برتر جوانان ایران باعث فاصله گرفتن تیم از تمرینات شده است.

مسئولان تیم می‌گویند: تیم فوتبال جوانان سیدنا سی‌سخت  نماینده استان در لیگ مناطق کشور که با شایستگی از مرحله اول لیگ مناطق کشور صعود کرد ولی پس از صعود، مشکلات زیادی  برای این تیم که قبل از عید از همه لحاظ آماده بود به وجود آمد و کمی از آمادگی به دور شد تا اینکه برنامه جدید دور نهایی لیگ جهت صعود به لیگ برتر اعلام شد و این تیم در کمترین فرصت باید خود را جهت مسابقات خیلی حساس هفته آینده با تیم های وحدت بروجرد، شاهین بهمئی، شهید رحیمی رفسنجان آماده سازد و به رقابت بپردازد.

آن‌ها می‌گویند: اما از این تیم بی بضاعت از هر لحاظ حمایت چندانی صورت نمی گیرد خصوصا در بحث زمین تمرینی که مهمترین مورد در آمادگی یک تیم است و دچار مشکلاتی شده و باعث شده این تیم از آمادگی برای مسابقات به دور باشد.

مسئولان تیم گفتند که این تیم و مردم سی سخت و‌ شهرستان دنا انتظار حمایت دارند تا این‌فرصت طلایی و ویژه جهت صعود به لیگ برتر ایران از بین نرود و در پایان این باشگاه مردمی انتظار حمایت کامل از سوی همه مردم، مسئولان و ارگانها داشته تا برای این شهرستان و‌ استان افتخار آفرینی کند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi