سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

استقرار مجدد بالگرد امدادی دائم در استان ایلام

نمایند مردم ایلام در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده  رئیس سازمان اورژانس کشور با استقرار مجدد بالگرد امدادی دائم در استان ایلام موافقت کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91878
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

کرونا :

استقرار مجدد بالگرد امدادی دائم در استان ایلام

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی اکبر بسطامی اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده  رئیس سازمان اورژانس کشور با استقرار مجدد بالگرد امدادی دائم در استان ایلام موافقت کرد.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده و مساعدت رئیس سازمان اورژانس کشور و هم‌چنین پیگیری‌های استاندار ایلام، بالگرد امدادی استان که در سال ۱۴۰۰ به علت سانحه از چرخه امدادرسانی خارج شده بود، اکنون و پس از انجام تعمیرات لازم به منظور تکمیل چرخه امداد و نجات و پاسخگویی سریع در حوادث، به صورت دائم در استان استقرار خواهد یافت.

نماینده مردم ایلام در مجلس عنوان کرد: : با توجه به ویژگی جغرافیایی خاص استان ایلام و وجود مناطق کوهستانی، تجمعات عظیم مذهبی نظیر اربعین، لزوم انتقال عشایر ساکن در مناطق دور افتاده به مراکز درمانی مرکز استان، حوادث ناشی از انفجار مین بازمانده از دوران جنگ تحمیلی و… به منظور فوریت و تسریع در امداد رسانی، استقرار یک بالگرد اختصاصی به عنوان نیاز ضروری استان و مطالبه مردم مورد پیگیری قرار گرفت و با موافقت رئیس سازمان اورژانس کشور، یک فروند بالگرد در استان استقرار خواهد یافت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi