چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای رونق کشاورزی بام و صفی‌آباد اختصاص می‌یابد

نماینده مردم اسفراین و بام و صفی‌آباد در مجلس از اختصاص اعتبار ۵۰ میلیاردی برای توسعه کشاورزی بام و صفی‌آباد خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91866
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای رونق کشاورزی بام و صفی‌آباد اختصاص می‌یابد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، امان اله حسین پور با اشاره به چهار اقدام اساسی در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان جدیدالتاسیس بام و صفی‌آباد، اظهار کرد: پیشرفت و توسعه این شهرستان در گرو توجه به بخش کشاورزی، صنعت، راه‌های مواصلاتی و نیروی انسانی و همچنین همدلی مسئولان است.

وی با بیان اینکه این شهرستان دارای بیش از ۹ هزار هکتار پسته و بادام است که ظرفیت مهمی محسوب می‌شود افزود: در تلاشیم تا با استفاده از ظرفیت وزارتخانه و جذب اعتبارات مناسب بتوانیم اقدامات اساسی صورت دهیم.

نماینده اسفراین و بام و صفی‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه کشاورزی در گام اول بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است که ۱۰ میلیارد تومان برای آفت‌زدایی درختان بادام این منطقه به تازگی اختصاص یافته است و به‌زودی نیز ۱۰ میلیارد تومان دیگر برای حوزه کشاورزی این شهرستان ابلاغ می‌شود.

️حسین‌پور توسعه راه‌های مواصلاتی و زیرساخت‌های حمل و نقل را نیز بخش دیگر پیشرفت و توسعه این شهرستان نام برد و بیان کرد: در دیداری که چند روز گذشته با وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی داشتیم، ۵ پروژه مهم برای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و جاده‌ای برای شهرستان بام و صفی‌آباد مصوب شد‌.

️وی در ادامه توجه به توسعه صنعت و دعوت از سرمایه‌گذاران را نیز از دیگر موارد مهم در ارتقای بام و صفی آباد عنوان و عنوان کرد: هم‌اکنون با چند سرمایه‌گذار برای راه‌اندازی شهرک صنعتی این شهرستان رایزنی شده است که امیدواریم ثمرات آن شامل حال مردم شریف این شهرستان شود.

پیگیری جهت تخصیص امکانات ورزشی و تکمیل سالن های ورزشی شهرستان سمیرم
دنبال کنید

حسین‌پور گفت: استقرار سریع ادارات و توجه به نیروی انسانی قوی و کمک به مهاجرت معکوس از دیگر موارد مهم در توجه به توسعه بام و صفی‌آباد است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi