شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای رونق کشاورزی بام و صفی‌آباد اختصاص می‌یابد

نماینده مردم اسفراین و بام و صفی‌آباد در مجلس از اختصاص اعتبار ۵۰ میلیاردی برای توسعه کشاورزی بام و صفی‌آباد خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91866
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای رونق کشاورزی بام و صفی‌آباد اختصاص می‌یابد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، امان اله حسین پور با اشاره به چهار اقدام اساسی در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان جدیدالتاسیس بام و صفی‌آباد، اظهار کرد: پیشرفت و توسعه این شهرستان در گرو توجه به بخش کشاورزی، صنعت، راه‌های مواصلاتی و نیروی انسانی و همچنین همدلی مسئولان است.

وی با بیان اینکه این شهرستان دارای بیش از ۹ هزار هکتار پسته و بادام است که ظرفیت مهمی محسوب می‌شود افزود: در تلاشیم تا با استفاده از ظرفیت وزارتخانه و جذب اعتبارات مناسب بتوانیم اقدامات اساسی صورت دهیم.

نماینده اسفراین و بام و صفی‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه کشاورزی در گام اول بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است که ۱۰ میلیارد تومان برای آفت‌زدایی درختان بادام این منطقه به تازگی اختصاص یافته است و به‌زودی نیز ۱۰ میلیارد تومان دیگر برای حوزه کشاورزی این شهرستان ابلاغ می‌شود.

️حسین‌پور توسعه راه‌های مواصلاتی و زیرساخت‌های حمل و نقل را نیز بخش دیگر پیشرفت و توسعه این شهرستان نام برد و بیان کرد: در دیداری که چند روز گذشته با وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی داشتیم، ۵ پروژه مهم برای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و جاده‌ای برای شهرستان بام و صفی‌آباد مصوب شد‌.

️وی در ادامه توجه به توسعه صنعت و دعوت از سرمایه‌گذاران را نیز از دیگر موارد مهم در ارتقای بام و صفی آباد عنوان و عنوان کرد: هم‌اکنون با چند سرمایه‌گذار برای راه‌اندازی شهرک صنعتی این شهرستان رایزنی شده است که امیدواریم ثمرات آن شامل حال مردم شریف این شهرستان شود.

بازدید سرزده فرماندار باشت از بیمارستان32 تختخوابی درحال ساخت باشت+تصاویر
دنبال کنید

حسین‌پور گفت: استقرار سریع ادارات و توجه به نیروی انسانی قوی و کمک به مهاجرت معکوس از دیگر موارد مهم در توجه به توسعه بام و صفی‌آباد است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi