پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تشریح گزارشی از پیگیری‌های انجام گرفته برای پروژه‌های مهم ترافیکی استان البرز

نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس به تشریح گزارشی از پیگیری‌های انجام گرفته برای پروژه‌های مهم ترافیکی استان البرز پرداخت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91863
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

تشریح گزارشی از پیگیری‌های انجام گرفته برای پروژه‌های مهم ترافیکی استان البرز

مهدی عسگری  در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت در تشریح گزارشی از پیگیری‌های انجام گرفته برای پروژه‌های مهم ترافیکی استان البرز، گفت: پیگیری افزایش سهم دولت در پروژه ادامه اتوبان شهید همت (بزرگراه شمالی کرج) از ۵درصد به ۵۰ درصد و دستور وزیر راه و شهرسازی جهت ارائه پیشنهاد فوری به دولت یکی از اقدامات انجام گرفته است که ارزش این مشارکت بالغ بر ۳هزار میلیارد تومان است.

نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی اختصاص ردیف اعتباری در قانون بودجه برای ۳پروژه جدید ترافیکی را از دیگر اقدامات انجام گرفته برشمرد و ادامه داد: کنارگذر جنوبی کرج شاخه جنوبی همت (۲۸کیلومتر)، کنارگذر محمدشهر-ماهدشت (۲۱کیلومتر) و کنارگذر شرقی فردیس (۴٫۲کیلومتر) این سه پروژه است که ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در قانون بودجه۱۴۰۲ برای آغاز این پروژه‌ها به ردیف اعتباری مربوطه افروده شد.

وی اضافه کرد: این مهمترین تغییر در بودجه عمرانی استان البرز در قانون بودجه۱۴۰۲ بود که با پیگیری‌های بنده و طی رایزنی و مکاتبه با رئیس کمیسیون تلفیق مجلس اعمال شد.

رئیس فراکسیون دیپلماسی اقتصادی مجلس با بیان اینکه پیگیری این موضوع ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: امیدواریم با تلاش و اهتمام دستگاه‌های مربوطه از جمله استانداری، اداره‌کل راه‌وشهرسازی و شهرداری‌های کرج، فردیس و محمدشهر، مقدمات اجرای این پروژه‌های مهم ترافیکی در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi