شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تخصیص ۱۹۰ میلیارد تومان برای ساخت مدارس در مناطق جنوبی استان بوشهر

نماینده دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس با اشاره به توجه به مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پارس جنوبی به طرح‌های زیربنایی مناطق پیرامونی گفت: در این راستا ۱۹۰ میلیارد تومان برای ساخت مدارس مناطق جنوبی استان بوشهر تخصیص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91854
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

تخصیص ۱۹۰ میلیارد تومان برای ساخت مدارس در مناطق جنوبی استان بوشهر

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، موسی احمدی صبح امروز در نشست تجلیل از معلمان نمونه مناطق جنوبی استان بوشهر نقش معلمان در عرصه‌های توسعه و پیشرفت را مهم دانست و اظهار کرد: رسالت معلم همان رسالت انبیا الهی و نشان از جایگاه آنان نزد ایزد منان است.

وی یکی از رسالت‌های مهم شرکت‌ها و صنایع مستقر در پارس جنوبی را تخصیص اعتبارات از محل مسئولیت‌های اجتماعی دانست و افزود: در این راستا طرح‌های مهمی در نقاط مختلف شهرستان‌های حوزه پارس جنوبی اجرایی شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی از نهضت ساخت مدرسه در نقاط مختلف کنگان خبر داد و بیان کرد: همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، عملیات اجرایی مدرسه شهید شعبانی کنگان با ۱۴ میلیارد تومان اعتبار و ۱۲ کلاس آغاز شد.

وی ادامه داد: در همین راستا ساخت واحد آموزشی در محله باغ شیخ شهر سیراف که زمین آن را سه خیر اهدا کرده‌اند با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد.

نماینده مردم دیر،کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این دوره با اعتباری که از سوی وزارت نفت تخصیص یافت، تاکنون ۲۲ مدرسه ساخته، تکمیل و افتتاح شد، اظهار کرد: در این راستا ۱۹۰ میلیارد تومان دیگر برای ساخت و تکمیل مدارس از سوی وزارت نفت تخصیص یافته است تا مشکل مدارس در جنوب استان بوشهر برطرف شود./

پایاین پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi