جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مهمترین اهداف سفر وزیر کشور به کهگیلویه و بویراحمد/ توصیه اکید درباره مراقبت از جنگل‌ها

به گزارش کرونا از یاسوج، احمد وحیدی در جمع خبرنگاران در فرودگاه یاسوج به اهداف سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت: به همراه استاندار و سایر مسئولان طرح‌ها، پروژه ها و اقدامات در استان را مورد بررسی قرار می‌دهیم. وزیر کشور ادامه داد: تسریع در برخی از پروژه ها نیازمند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91815
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵

کرونا :

مهمترین اهداف سفر وزیر کشور به کهگیلویه و بویراحمد/ توصیه اکید درباره مراقبت از جنگل‌ها

به گزارش کرونا از یاسوج، احمد وحیدی در جمع خبرنگاران در فرودگاه یاسوج به اهداف سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت: به همراه استاندار و سایر مسئولان طرح‌ها، پروژه ها و اقدامات در استان را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وزیر کشور ادامه داد: تسریع در برخی از پروژه ها نیازمند پیگیری است که اقدامات در راستای سرعت بخشیدن به این طرح ها انجام می شود و در همین زمینه جلسه ای با فرمانداران و شهرداران خواهیم داشت و از برخی شهرهای استان بازدید می کنیم.

وی با اشاره به مشکل زمین برای طرح نهضت ملی مسکن گفت: عزم دولت برای ساخت چهار میلیون مسکن شهری و روستایی جدی بوده و جزء تاکیدات رئیس جمهور است.

وحیدی بیان کرد: کار در طرح نهضت ملی مسکن تا حدودی پیش رفته و ساخت واحدها با پیگیری وزارت راه و شهرسازی و استانداران آغاز شده است.

وی با اشاره به گرم شدن هوا و خشکسالی به مسئولان استان توصیه کرد برای جلوگیری از آتش‌سوزی درختان و همچنین سایر حوادث اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi