جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پیگیری برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی بروجرد

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: در روزهای اخیر جلسه ای با معاون عمرانی استانداری  در جهت حل مشکل برخی از واحد های تولیدی و عمران شهری برگزار شد که در این نشست نیز مواردی جهت حل این مشکلات به تصویب رسید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91803
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

کرونا :

پیگیری برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی بروجرد

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر جلسه ای با معاون عمرانی استانداری  در جهت حل مشکل برخی از واحد های تولیدی و عمران شهری برگزار شد که در این نشست نیز مواردی جهت حل این مشکلات به تصویب رسید.

وی افزود: از مواردی که در این نشست مصوب شد می توان به حل مشکل آغاز به کار کشتارگاه جدید شهرستان بروجرد، آسفالت خیابان ولیعصر ونایی، حل مشکل شرکت حباب سفید شهرستان بروجرد و برخی از شرکت های تولیدی دیگر شهرستان بوده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده از سازمان راهداری کل کشور و همکاری اداره کل راهداری به زودی راه دسترسی روستاهای اسد خانی به درب آستانه در بخش شیروان بهسازی و آسفالت خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: با پیگیری های صورت گرفته و  عنایت مجموعه وزارت ارتباطات بی تی اس دکل مخابراتی روستای بیدکلمه که پوشش مناسب به روستاهای ده یوسف علی و بیاتان هم می‌دهد، تخصیص پیدا کرد و به زودی وارد استان می‌شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi