جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

موافقت وزارت بهداشت با شبانه روزی شدن مراکز خدمات جامع سلامت برخی از بخش های شیراز

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: با پیگیری های وزارت بهداشت با شبانه روزی شدن مراکز خدمات جامع سلامت بخش های ارژن، سیاخ دارنگون و رحمت آباد شیراز موافقت کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91767
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

موافقت وزارت بهداشت با شبانه روزی شدن مراکز خدمات جامع سلامت برخی از بخش های شیراز

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در پی درخواست ها و مکاتبات صورت گرفته از وزیر بهداشت جهت شبانه روزی شدن مرکز خدمات جامع سلامت بخش های ارژن، سیاخ دارنگون و رحمت آباد، وی نیز دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.

وی افزود: در این راستا طبق دستور وزیر بهداشت به آقای رحیمی معاون توسعه و مدیریت منابع، از وی خواسته شده تا اقدامات لازم برای تامین نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز را برای شبانه روزی شدن مرکز فوق انجام دهد.

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: شبانه روزی شدن مراکز مذکور یکی از درخواست های مکرر مردم مناطق ارژن، سیاخ دارنگون و رحمت آباد بود که با پیگیری های انجام شده محقق شد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: اخیرا نشستی وزیر صمت داشتیم که در این جلسه  برای تامین خوراک واحدهای فولادی و خودرویی استان فارس و تامین منابع آن با وزارت صمت توافق شد.

وی بیان کرد: در همین راستا نیز جلسه دیگری با حضور بنده، آقای قادری و مدیر عامل ایمیدرو و رئیس شورای راهبردی آب در وزارت صمت برگزار که  مقرر شد پیرو موافقت وزیر صمت ، ایمیدرو با بهره گیری از ظرفیت شرکت ایم واسکو نسبت به مشارکت ۳۰ در صدی از خط انتقال اب به استان اقدام کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi