جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نیکزاد: مقاوم سازی ۵۲ درصد واحدهای روستایی کشور/ ۱۱ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده تهران در حال احداث است

به گزارش کرونا از قزوین، اکبر نیکزاد پیش از ظهر امروز در آئین معارفه مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) تاسیس شده که امروزه از اصلی ترین بازوان نظام مقدس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91734
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳

کرونا :

نیکزاد: مقاوم سازی ۵۲ درصد واحدهای روستایی کشور/ ۱۱ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده تهران در حال احداث است

به گزارش کرونا از قزوین، اکبر نیکزاد پیش از ظهر امروز در آئین معارفه مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) تاسیس شده که امروزه از اصلی ترین بازوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بهتر ارائه کردن خدمات به ولی نعمتان انقلاب اسلامی است.

وی ضمن اشاره به مقاوم سازی ۵۲ درصد واحدهای روستایی این چنین خاطر نشان کرد: در سال ۱۳۸۴ تنها ۷ درصد از واحد های روستایی مقام سازی شده بود در حالی که این آمار امروز به ۵۲ درصد رسیده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: در سال ۱۴۱۰ حتی یک واحد روستایی غیر مقاوم در کشور نخواهیم داشت و هدف گذاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این زمینه مقاوم سازی ۱۰۰ درصدی واحد های مذکور است به طوری که در سال ۱۴۱۰ حتی یک واحد غیر مقاوم روستایی در سطح کشور نخواهیم داشت.

این مقام مسئول درصد مقاوم سازی روستایی استان قزوین را بالغ بر ۶۰ درصد اعلام کرد و گفت: درصد مقاوم سازی روستایی قزوین بالغ بر ۶۰ درصد است و انتظار می رود با مدیریت صحیح استان قزوین زودتر به مقاوم سازی کامل برسد.

نیکزاد اضافه کرد: ۴۰ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار در سطح کشور وجود دارد که طرح هادی در این روستاها اعمال شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: با اجرای طرح هادی بسیاری از مشکلات در روستا ها رفع شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: طبق تفاهم نامه ای که سال گذشته با وزارت کشور منعقد گردید اعتبارات خوبی جهت عمران و آبادانی روستاها تخصیص داده شده است.

راه اندازی سامانه ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی در دادگستری دهدشت
دنبال کنید

نیکزاد در رابطه با آغاز فعالیت ستاد بازسازی روستایی نیز عنوان کرد: در ۲۳ منطقه کشور ستاد بازسازی فعال شده که آخرین آن در منطقه زلزله زده خوی است و با همکاری دستگاه های ذیربط اقدامات موثری انجام شده است.

وی همچنین گفت: در حال حاضر ۱۱ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده تهران در حال ساخت است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پایان تاکید کرد: احداث بزرگترین پارکینگ طبقانی کشور در مرقد حضرت عبدالعظیم حسنی از پروژه های شاخصی است که مجری آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi