جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کاهش ۹۰ درصدی آتش‌سوزی‌ در جنگل‌ها/ 660 هکتار از مراتع کهگیلویه و بویراحمد بحرانی تشخیص داده شد

به گزارش کرونا از یاسوج، سعید جاویدبخت در نشست شورای بحران با اشاره به گرم شدن هوا و خطر آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع گفت: ۶۶۰ هزار هکتار نقاط بحرانی که دارای شرایط آتش‌سوزی بیشتری هستند شناسایی شدند. مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای پیشگیری از آتش‌سوزی نیازمند تجهیزات و امکانات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91707
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

کرونا :

کاهش ۹۰ درصدی آتش‌سوزی‌ در جنگل‌ها/ 660 هکتار از مراتع کهگیلویه و بویراحمد بحرانی تشخیص داده شد

به گزارش کرونا از یاسوج، سعید جاویدبخت در نشست شورای بحران با اشاره به گرم شدن هوا و خطر آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع گفت: ۶۶۰ هزار هکتار نقاط بحرانی که دارای شرایط آتش‌سوزی بیشتری هستند شناسایی شدند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای پیشگیری از آتش‌سوزی نیازمند تجهیزات و امکانات هستیم اما آنچه در اختیار استان بوده محدود است.

وی از خرید تعدادی دمنده خبر داد و گفت: به هر بخش دو دستگاه دمنده تحویل می‌دهیم اما با توجه به اینکه هزینه دمنده‌ها چندان بالا نیست هر دستگاهی می‌تواند یک دستگاه دمنده خریداری کند.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نیاز است یک دستگاه بالگرد در استان مستقر شود، گفت: مکان‌هایی برای برداشت آب مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه اصل بر پیشگیری در زمان آتش‌سوزی است، گفت: سال گذشته ۹ فقره آتش‌سوزی به میزان ۱۶۳ هکتار رخ داده که کاهش ۹۰ درصدی داشته است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi