شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

استفاده از روکش آسفالت حفاظتی، نتیجه بهتری دارد

به گزارش کرونا از زنجان، جلسه شورای راهداری به ریاست جعفر قزوینیان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان و با حضور معاونین اداره کل و همه روسای ادارات تابعه در سالن جلسات اداره کل راهداری تشکیل شد. جعفر قزوینیان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در این جلسه از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91659
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

کرونا :

استفاده از روکش آسفالت حفاظتی، نتیجه بهتری دارد

به گزارش کرونا از زنجان، جلسه شورای راهداری به ریاست جعفر قزوینیان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان و با حضور معاونین اداره کل و همه روسای ادارات تابعه در سالن جلسات اداره کل راهداری تشکیل شد.

جعفر قزوینیان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در این جلسه از تلاش‌های همکاران راهداری برای رسیدن به اهداف سازمان قدردانی کرد و اظهار داشت: با وجود کمبود اعتبار در طول اجرای پروژه‌ها، تلاش راهداران و مشارکت فعالشان برای ارائه عملکرد، مثبت و ستودنی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان کمبود اعتبارات را به عنوان یک مسئله همیشگی عنوان کرد و افزود: در صورتی که اقدامات اصلاحی در تصمیمات اتخاذ شود، می‌توانیم بر همه مشکلات موجود از جمله کمبود اعتبارات غلبه کنیم.

وی گفت: همه رؤسای ادارات راهداری شهرستان‌ها با توجه به حجم کاری بالا، به لحاظ مصلحت و بدون ایجاد وقفه، از حوزه استحفاظی خود به صورت مرتب بازدید کنند و خستگی‌ناپذیر، پیگیر امور باشند تا بتوانیم به اهداف سازمانی برسیم.

هر چقدر لکه‌گیری و روکش انجام شود، چاله‌ها جلوتر از ما خواهند بود

قزوینیان پیشرو بودن چاله‌ها در سطح جاده‌ها و مسیرهای مواصلاتی را متذکر شد و ادامه داد: با وجود ۶ هزار کیلومتر راه، هر چقدر لکه‌گیری و روکش انجام شود، چاله‌ها جلوتر از ما خواهند بود که باید برای رفع این مشکل، از راهکارهای کم‌هزینه زودبازده استفاده شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به رویکرد سازمان در ترویج و همچنین توسعه روکش‌های حفاظتی عنوان کرد: بهتر است برای کسب نتیجه بهتر و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، روکش آسفالت حفاظتی اجرا شود که در صورت پیشرفت کار می‌توان در این راستا تامین اعتبار کرد.

سهم کهگیلویه از اعتبارات استانی و ملی چقدر است؟
دنبال کنید

وی به دیگر مزایای آسفالت حفاظتی اشاره کرد و گفت: استفاده از روش‌های مختلف حفاظتی باعث تاخیر در تخریب آسفالت می‌شود و معنی آن مدیریت هزینه‌ها است.

قزوینیان در ادامه خطاب به رؤسای ادارات شهرستانهای تابعه گفت: اعتقاد و باور بنده بر مدیریت مشارکتی است، در صورتی که تلاش کنیم علمی‌تر و کیفی‌تر کارها را جلو بریم، نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

در ادامه این جلسه معاونین و روسای ادارات شهرستانها نیز گزارش‌هایی از حوزه‌های مربوط ارائه کردند.

پایان پیام/۷۳۰۰۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi