سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رونمایی از کتاب تجربیات پزشک کهگیلویه و بویراحمدی در نمایشگاه تهران/ کلمات این کتاب درد می‌کشند

به گزارش کرونا از یاسوج، رحمت الله رسولی مقدم گفت:کتاب «کلمات این کتاب درد می‌کشند»، خاطرات و تجربیات دکتر سعید جاودان‌سیرت است که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود. مسئول دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری استان با بیان اینکه دکتر جاودان‌سیرت، متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری است که در زمان شیوع ویروس کرونا رئیس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91635
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳

کرونا :

رونمایی از کتاب تجربیات پزشک کهگیلویه و بویراحمدی در نمایشگاه تهران/ کلمات این کتاب درد می‌کشند

به گزارش کرونا از یاسوج، رحمت الله رسولی مقدم گفت:کتاب «کلمات این کتاب درد می‌کشند»، خاطرات و تجربیات دکتر سعید جاودان‌سیرت است که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.

مسئول دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری استان با بیان اینکه دکتر جاودان‌سیرت، متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری است که در زمان شیوع ویروس کرونا رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج بود،افزود:این کتاب ثبت وقایعی است که جاودان سیرت در زمان شیوع کرونا به عنوان یک پزشک تجربه کرده‌ است.

رسولی تصریح کرد: او در این کتاب از شیوه‌های درمان و مدیریت بحران از سختی‌ها و کمبودهایی که در مسیر سخت درمان وجود داشته، از زندگی‌هایی که خاموش شدند، از لبخندهای دوباره به زندگی، از گریه‌ها و خنده‌ها، از همدلی‌ها، تلاش‌ها و خاطرات تلخ و شیرین می‌گوید.

وی با اشاره نحوه گردآوری این کتاب اضافه کرد: راوی کتاب خود اقدام به گردآوری خاطرات کرده و بازنویسی و تدوین آن را زینب امیدی انجام داده‌است.

مسئول دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری استان بیان داشت:جلد کتاب طرح یک ماسک است که مخاطب با دیدن آن به روزهای تلخ کرونایی می‌رود و درد نهفته لابه‌لای کلمات آن را با تمام وجود لمس می‌کند.

وی بیان کرد: این کتاب با حمایت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد و توسط انتشارات آناپنا منتشر شده‌ و قرار است همزمان با نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ رونمایی شود.

گفتنی است، سعید جاودان سیرت هم‌اکنون سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi