شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای بیش از ۱۰۰ طرح در حوزه بحران کهگیلویه و بویراحمد/ هیچ محدودیتی در آموزش نداریم

به گزارش کرونا از گچساران علیرضا نیکروز در همایش تجلیل از فعالان زیست محیطی ( حوزه پیشگیری و مهار آتش در طبیعت ) در گچساران اظهار کرد: جا دارد از تمام کسانی که ما را در بحران های آتش سوزی بدون هیج گونه ادعا یاری کردند تقدیر و تشکر کنیم. وی بیان کرد: امسال به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91426
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

کرونا :

اجرای بیش از ۱۰۰ طرح در حوزه بحران کهگیلویه و بویراحمد/ هیچ محدودیتی در آموزش نداریم

به گزارش کرونا از گچساران علیرضا نیکروز در همایش تجلیل از فعالان زیست محیطی ( حوزه پیشگیری و مهار آتش در طبیعت ) در گچساران اظهار کرد: جا دارد از تمام کسانی که ما را در بحران های آتش سوزی بدون هیج گونه ادعا یاری کردند تقدیر و تشکر کنیم.

وی بیان کرد: امسال به دلیل بارش ها در فصل زمستان شرایط از لحاظ آتش سوزی های احتمالی متفاوت تر است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد ما پذیرای پیشنهادات هستیم، تصریح کرد: در حوادث طبیعی مانند سیل همکاری های خوبی در راستای مهار آنها در استان صورت گرفته است.

نیکروز عنوان کرد: حوزه بحران فرمانداری نسبت به ساماندهی افراد اقدامات لازم را جهت حضور در بحران های آتش سوزی انجام دهد، برای این اقدام هیج گونه محدودیتی وجود تدارد.

وی افزود: ما هیج محدودیتی برای آموزش افراد نداریم و از امروز می توانیم آموزش را آغاز کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: افراد بدون آموزش و سازماندهی اقدامات را انحام می دهتد که گاها باعث خسارت و صدمیه دیدن افراد می شود،باید افراد سازماندهی شده و اسامی آنها به بیمه معرفی گردد.

نیکروز اضافه کرد: منابع طبیعی و محیط زیست استان نسبت به سنوات گذشته تجهیرات خوبی دریافت کردند و هرشهرستان با توجه به وضعیت توپوگرافی که دارد باید تجهیزات بین آنها تقسیم شود.

وی گفت: استفاده از برخی تحهیزات مانتد هلی کوپتر های آب پاش محدودبت های خودش را دارد، از هفته آینده ارسال برخی از تحهیرات به شهرستانها آغاز می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در استان بیش از ۱۰۰ طرح در زمینه مدیریت بحران با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در دست اجراست.

کوشکی: دوره اصولگرایی و اصلاح طلبی تمام شده است/ قوچانی: تکرار حرف ضدانقلاب با ژست انقلابی گری هنر نیست، عوام‌فریبی است
دنبال کنید

 انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi