یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان گچساران تشکیل گردید

جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان گچساران به ریاست عبدالرحیم رحیمی فرماندار و اعضاء کارگروه تشکیل گردید. عبدالرحیم رحیمی  فرماندار ضمن خیرمقدم به حاضرین اظهار داشت : یکی از برنامه های مهم و زیربنایی این شهرستان-ایجاد کارگروههای فرهنگی و اجتماعی است که می تواند بستر و شکوفائی زندگی و امنیت اجتماعی پایدار را فراهم آورد. رحیمی با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9142
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰

جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان گچساران به ریاست عبدالرحیم رحیمی فرماندار و اعضاء کارگروه تشکیل گردید.
عبدالرحیم رحیمی  فرماندار ضمن خیرمقدم به حاضرین اظهار داشت : یکی از برنامه های مهم و زیربنایی این شهرستان-ایجاد کارگروههای فرهنگی و اجتماعی است که می تواند بستر و شکوفائی زندگی و امنیت اجتماعی پایدار را فراهم آورد.
رحیمی با اشاره به ایجاد کارگروه های مختلف براساس طرح تحول اجتماعی وزارت کشور بیان داشت : کارگروه های مختلفی براساس طرح تحول اجتماعی ایجاد شدند که کار گروه اجتماعی و فرهنگی مهمترین این کارگروهها محسوب می شود ، لذا انتظار داریم این کارگروه با تشکیل جلسات مسایل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی این شهرستان را شناسایی و جهت راه حل پیشنهادات لازم را ارائه نمایند.
رحیمی افزود: کارگروه‌هایی مانند کارگروه اجتماعی و فرهنگی بیشتر به مسایل کیفی می‌پردازند و با سایر کارگروه‌ها تفاوت دارند،در همین راستا و در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده، مسئولیت ما سنگین‌تر است.
وی تاکیدکرد:هر کدام از ما شرح وظایفی دارد که باید انجام شود ولی وقتی وارد کارگروه می‌شویم باید در حیطه شرح وظایف کارگروه عمل کنیم.

رحیمی تصریح کرد:چندین مساله به عنوان شرح وظیفه هر کارگروه تعیین شده است و آن چیزی که در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی مطرح می شود، مسایل مشکلات و نیازهای اقشار مختلف در ابعاد اجتماعی، آموزشی و فرهنگی در بهبود شاخص‌های زیربنایی است.
وی ضمن تاکید بر بومی کردن مسایل فرهنگی و اجتماعی ابراز امیدواری کرد فضای حاکم بر فرهنگ اجتماعی این شهرستان مطلوب و نیاز است تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi