سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

افتتاح بیمارستان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بهمئی در آینده نزدیک

به گزارش کرونا از یاسوج، سعید جاودان سیرت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان وبرخی مدیران شهرستانی ازبخش های مختلف بیمارستان دردست افتتاح سردارشهید حاج قاسم بهمئی بازدید کردند. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید از افتتاح این بیمارستان در آینده‌ای نزدیک خبرداد و گفت : بیمارستان ۳۲تخت خوابی بهمئی (لیکک) بازیربنای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91302
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

کرونا :

افتتاح بیمارستان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بهمئی در آینده نزدیک

به گزارش کرونا از یاسوج، سعید جاودان سیرت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان وبرخی مدیران شهرستانی ازبخش های مختلف بیمارستان دردست افتتاح سردارشهید حاج قاسم بهمئی بازدید کردند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید از افتتاح این بیمارستان در آینده‌ای نزدیک خبرداد و گفت : بیمارستان ۳۲تخت خوابی بهمئی (لیکک) بازیربنای حدود ۵هزارمترمربع درسال ۹۳کلنگ زنی شد، وعملیات اجرایی این طرح درسال ۹۶ شروع شد که هم اکنون باحمایت‌های وزیر بهداشت و تلاش‌های مجموعه علوم پزشکی تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

وی تصریح کرد : بیمارستان بهمئی یکی از نیازهای ضروری و مطالبات مردم این شهرستان بود که در سفر وزیر بهداشت مبلغ ۵۰میلیاردتومان برای تکمیل آن مصوب شد که ۲۰میلیارد تخصیص داده شد و هم‌اکنون ۳۵ میلیاردآن بدهی معوق به پیمانکار است که درصورت تامین اعتبار این مطالبات پرداخت می شود.

جاودان سیرت عنوان کرد: افتتاح وبهره برداری این پروژه مهم بیمارستانی یکی از خدمات مهم نظام جمهوری اسلامی به مردم شهیدپرور این شهرستان است که از انتقال و مراجعه بیماران به شهرستان های همجوار جلوگیری می کند.

وی خاطرنشان کرد: امید است با افتتاح این بیمارستان، مشکلات مردم در حوزه بهداشت و درمان به حداقل برسد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi