جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی رودخانه‌ بشار در سفر دوم رئیس‌جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد مطرح می‌شود

به گزارش کرونا از یاسوج، محسن منصوری در حاشیه بازدید از رودخانه بشار با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های بسیار در حوزه گردشگری است، اظهار داشت: ساحل رودخانه بشار به طول ۱۰ کیلومتر، ظرفیت مهمی در مرکز استان است و انجام این پروژه برای شهر یاسوج ضروری است. معاون اجرایی رئیس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91250
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

کرونا :

ساماندهی رودخانه‌ بشار در سفر دوم رئیس‌جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد مطرح می‌شود

به گزارش کرونا از یاسوج، محسن منصوری در حاشیه بازدید از رودخانه بشار با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های بسیار در حوزه گردشگری است، اظهار داشت: ساحل رودخانه بشار به طول ۱۰ کیلومتر، ظرفیت مهمی در مرکز استان است و انجام این پروژه برای شهر یاسوج ضروری است.

معاون اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در ساماندهی ساحل رودخانه بشار علاوه بر تسهیل امر گردشگری شاهد کمک شایان به مدیریت بحران در مرکز استان خواهیم بود.

وی گفت: در سفر دوم ریاست جمهوری به استان ساماندهی ساحل رودخانه بشار یاسوج را در دستور کار قرار خواهیم داد و سعی خواهد شد که در این زمینه مصوبات لازم صورت بگیرد.

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به ظرفیت‌های استان به ویژه مرکز استان در زمینه گردشگری گفت: در صورت توجه دولت در زمینه گردشگری شاهد حضور سرمایه ‌گذاران در این حوزه و رونق استان خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: تصمیم بر این است که در حاشیه ساحل رودخانه بشار به طول ۱۰ کیلومتر ساحل سازی صورت بگیرد.

عیسی شهامت افزود: سوای از بحث گردشگری ساماندهی ساحل رودخانه بشار یاسوج از حوادث غیر طبیعی نظیر سیل و تهدید شهر یاسوج جلوگیری می‌شود.

معاون رئیس جمهور همچنین از تصفیه‌خانه اضطراری شهر یاسوج بازدید کرد.

 در این بازدید امید صالحی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: برای تکمیل این پروژه ۱۲۰ میلیارد تومان نیاز است.

منصوری معاون رئیس جمهور خطاب به رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کمک کند تا پروژه هر چه سریعتر به اتمام برسد.

۲۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در بویراحمد کلنگ زنی و به بهره برداری رسید
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi