جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر خوش برای ایثارگران جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش سرهنگ سعید برومندزاده اظهار کرد: جهاد و سپاه، ۲ بال افتخارآمیز انقلاب اسلامی هستند و همواره همکاری‌های تنگاتنگی با هم داشتند و خواهند داشت.  معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: این کمیسیون به صورت مشترک در حال برگزاری است و در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت. سرهنگ برومند‌زاده با اشاره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91059
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

کرونا :

خبر خوش برای ایثارگران جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش سرهنگ سعید برومندزاده اظهار کرد: جهاد و سپاه، ۲ بال افتخارآمیز انقلاب اسلامی هستند و همواره همکاری‌های تنگاتنگی با هم داشتند و خواهند داشت. 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: این کمیسیون به صورت مشترک در حال برگزاری است و در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

سرهنگ برومند‌زاده با اشاره به نقش محوری جهاد کشاورزی در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: جهادگران این استان، سنگرسازان بی‌سنگری بودند که صادقانه از جان و مال خود گذشتند و در کنار دیگر مجاهدان این مرز و بوم، برای همیشه نام خود را ماندگار کردند. 

سید علی معتمدی‌پور نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به بند الف ماده ۸۸ برنامه ششم توسعه، اظهار کرد: پرونده حدود ۲۳۰ نفر از جهادگرانی که از طریق گردان مهندسی جهاد در دوران دفاع مقدس به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شده بودند برای احراز مجروحیت و درصد جانبازی و با هدف حمایت از این عزیزان در کمیسیون پزشکی مشترک جهاد و سپاه مطرح شده است.

خبر خوش برای ایثارگران جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد 3

 

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: پرونده این افراد در بخش‌های شیمیایی، تیر و ترکش و موج انفجار تشکیل شده و با ارائه مستندات در کمیسیون عالی پزشکی ایثارگران مطرح شدند. 

پایان پیام/

معتمدی‌پور افزود: این اقدام با این تعداد از ایثارگران جهاد، برای اولین‌بار و به پاس قدرشناسی از مجاهدت‌های آنان، با محوریت و  سپاه فتح انجام شد.


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi