شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تشکیل۱۱۶ پرونده تخلف درمنابع طبیعی گچساران

مجید نظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: افرادی که قصد خرید زمین به ویژه اراضی بدون سند رسمی را در گچساران دارند باید قبل از خرید به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان مراجعه کننده و از ملی نبودن اراضی مطمئن شوند. وی بیان کرد: از سال گذشته تا کنون

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90966
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

کرونا :

تشکیل۱۱۶ پرونده تخلف درمنابع طبیعی گچساران

مجید نظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: افرادی که قصد خرید زمین به ویژه اراضی بدون سند رسمی را در گچساران دارند باید قبل از خرید به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان مراجعه کننده و از ملی نبودن اراضی مطمئن شوند.

وی بیان کرد: از سال گذشته تا کنون ۱۱۶ پرونده تخلف در عرصه منابع طبیعی این شهرستان تشکیل شد و متخلفان برای پیگیری های قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران تصریح کرد: از سالرقبل تا کنون ۲۰ نفر متخلف در زمینه قطع درختان جنگلی و بوته کنی در این شهرستان شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

نظری عنوان کرد: این تعداد متخلف اقدام به قطع ۱۴۷ اصله درخت و ۳۳۰ بوته کرده بودند.

وی گفت:در زمینه قاچاق محصولات جنگلی در گچساران ۶ فقره پرونده در سال گذشته تاکنون تشکیل شد که متخلفان اقدام به قاچاق ۴۹۰ کیلوگرم زغال و هیزم کرده بودند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۴۷ پرونده تخریب و تصرف در این شهرستان تشکیل شد.

نظری بیان کرد: اراضی ملی که به منظور انجام کارهای کشاورزی و یا ساخت و سازهای غیرمجاز تصرف می شود، از سوی نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شناسایی شده و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال می شود.

وی افزود: در این مدت ۱۲ پرونده تخلف چرای دام مازاد در عرصه منابع طبیعی این شهرستان  تشکیل و برای پیگیری قانونی به مراجع قضایی ارسال شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران اظهار کرد: در این زمینه بیش از یکهزار و ۷۱۰ رأس دام از منطقه خارج شد.

اسامی تعدادی از مسافران پرواز تهران- یاسوج منتشر شد
دنبال کنید

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi