پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیمان بحرانی خواننده کیست + بیوگرافی

پیمان بحرانی خواننده کیست + بیوگرافی   پیمان بحرانی خواننده جوان با استعداد کشورمان می باشد که به تازگی در این عرصه ورود کرده است و با آهنگ نمیخوامت خوش درخشیده است. در این مقاله کوتاه پیمان را بیشتر می شناسیم و با او آشنا می شویم. زندگی شخصی پیمان بحرانی متولد ۳۰ شهریور ۱۳۷۴

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90905
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

کرونا :

پیمان بحرانی خواننده کیست + بیوگرافی

پیمان بحرانی خواننده کیست + بیوگرافی

 

پیمان بحرانی خواننده جوان با استعداد کشورمان می باشد که به تازگی در این عرصه ورود کرده است و با آهنگ نمیخوامت خوش درخشیده است. در این مقاله کوتاه پیمان را بیشتر می شناسیم و با او آشنا می شویم.

پیمان بحرانی خواننده کیست + بیوگرافی 3

زندگی شخصی

پیمان بحرانی متولد ۳۰ شهریور ۱۳۷۴ در شیراز که مهد هنرمندان بزرگ زیادی همچون اوست، می باشد. از کودکی علاقه فراوانی به موسیقی داشت و از سال ۱۳۸۹ وارد این عرصه شد و تا توانست در هر زمینه ای علم موسیقی را جویا شد و آموزش هایی را در این باب کسب نمود. پیمان خیلی زود به خاطر علاقه اش موسیقی را در نوازندگی فرا گرفت و استعدادش را شکوفا کرد. تا این که برای اولین بار با موزیک نمیخوامت به این عرصه معرفی شد. مدرک کارشناسی معماری از دانشگاه حافظ شیراز را در کنار موسیقی گرفت. دف، کاخن، گیتار، پیانو نیز ساز هایی هستند که وی در نواختن آن ها مهارت کافی را دارد. هم چنین توانست سرتیفیکت موسیقی و آهنگسازی را با نمره ۱۰۰ از ۱۰۰ کسب کند. در زمینه شناخت آواز و سلفژ نیز در سطح میدل قرار دارد. در کلام آخر این که پیمان موسیقی را در هوای ابری بیشتر دوست می دارد؛ یعنی علاقه اش هوای ابری و موسیقی است که در یک جمله این گونه بیان کردیم.

شناخت آهنگسازی مدرن

با توجه به کار ها و ملودی ها و ترانه هایی که تاکنون پیمان بحرانی ساخته است مشخص است که شناخت خیلی خوبی در آهنگسازی و ملودی سازی مدرن دارد. نمیخوامت همین دست کار خود پیمان بوده است و ترانه و ملودی این کار را ساخته است. در ذیل قسمتی از متن ترانه این آهنگ را مشاهده می کنید:

توضیح ظریف درباره حسابش در توئیتر
دنبال کنید

| یه نگاه بهت میکنم انگار حواست نیست |

| تو بی من خوبی عین خیالت نیست |

| دیگه از این لحظه هرجا میتونی برو |

| تو دیگه آزادی من نمیخوامت تو رو |

موزیک هایی همچون آغوش، کوه، خاطره، احساس، نگاه، کنارت بودم، و .. از جمله آهنگ هایی هستند که به زودی با صدای پیمان بحرانی منتشر خواهند شد. این آهنگ در قالب آلبوم احساس هستند که بسیار در این آلبوم خوش درخشیده است.

پیمان بحرانی

وب سایت رسمی پیمان بحرانی

پیمان بحرانی دارای وب سایت رسمی به آدرس PeymanBahrani.Com می باشد که این سایت در باب های مختلف درباره اوست. از آهنگ ها و ساخته هایش بگیر تا عکس و ویدیو و موزیک هایش را نیز می توانید در این سایت مشاهده کنید.

 

برچسب ها : 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi