جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری برای رفع مشکل برق رسانی به منطقه اسماعیلیه اهواز

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: در روزهای اخیر نیز با توجه به مسائل مربوط به پایداری و افت ولتاژ شبکه برق خصوصاً در فصل گرما با دعوت از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در منطقه اسماعیلیه حاضر شدیم تا به بررسی و رفع این موضوع بپردازیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88947
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

پیگیری برای رفع مشکل برق رسانی به منطقه اسماعیلیه اهواز

سید کریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در پی تذکر به وزارت راه و شهرسازی در خصوص لغو پروازها در فرودگاه بین المللی اهواز به دلیل نبود آی ال اس (ILS) ، مدیران این فرودگاه اقدام به تعمیر و بهره برداری از این سیستم ناوبری نمودند.

وی افزود: همچنین در روزهای اخیر نیز با توجه به مسائل مربوط به پایداری و افت ولتاژ شبکه برق خصوصاً در فصل گرما با دعوت از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در منطقه اسماعیلیه حاضر شدیم تا به بررسی و رفع این موضوع بپردازیم.

این نماینده مردم در مجلس گفت:  این منطقه بسیار وسیع بوده و حدود ۱۰ مگاوات از برق مورد نیاز اهالی در فصل تابستان از نیروگاه برق کنار نفت و گاز اروندان که متعلق به وزارت نفت است تامین می شد لذا بر اساس گزارش های رسیده متاسفانه چند وقتی است که این نیروگاه از تامین برق اهالی خودداری نموده که منجر به مشکلاتی در فصل گرما خواهد شد.

نماینده مردم اهواز، کارون و باوی در مجلس بیان کرد: با توجه به تولید ۱۶۰ مگاواتی این نیروگاه و نیاز شرکت های نفتی سعی خواهیم داشت با رایزنی هایی که با وزارت نفت و مدیران این شرکت ها انجام می دهیم برق مورد نیاز اهالی را تامین نماییم تا نگرانی روستاهای منطقه برطرف شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi