شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح‌های درختکاری امسال در «منظریه» متمرکز شود

به گزارش کرونا در شهرکرد، محمدحسین واحدیان صبح امروز در جلسه طرح اکرام مساجد که در مسجد سلمان فارسی منظریه برگزار شد با اشاره به مشکلات ترافیکی شهرکرد، گفت: ما دنبال رفع مشکلات کمربندی‌های شمالی از جمله تپه بابا‌ولی منظریه به سمت دهکده المپیک، بلوار فرهنگ و بلوار جهاد هستیم. شهردار شهرکرد افزود: ماشین‌آلات هم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88903
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷

کرونا :

طرح‌های درختکاری امسال در «منظریه» متمرکز شود

به گزارش کرونا در شهرکرد، محمدحسین واحدیان صبح امروز در جلسه طرح اکرام مساجد که در مسجد سلمان فارسی منظریه برگزار شد با اشاره به مشکلات ترافیکی شهرکرد، گفت: ما دنبال رفع مشکلات کمربندی‌های شمالی از جمله تپه بابا‌ولی منظریه به سمت دهکده المپیک، بلوار فرهنگ و بلوار جهاد هستیم.

شهردار شهرکرد افزود: ماشین‌آلات هم اکنون در این مناطق در حال فعالیت هستند تا دسترسی به سمت غرب راحت‌تر شود، همچنین جاده نمایشگاه دائمی از سمت میدان دفاع مقدس به کمربندی متصل می‌شود تا بار ترافیکی با ایجاد این دسترسی کاهش پیدا کند. 

وی با اشاره به افزایش تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی تصریح کرد: امسال ۱۶ دستگاه اتوبوس شهری خریداری شده است که ۵ دستگاه به مجموعه افزوده شده و ۱۱ دستگاه دیگر نیز اضافه خواهد شد، همچنین در هفته گذشته ۱۰ دستگاه دیگر به سهمیه شهرکرد اضافه شد که این تعداد اتوبوس تحولی در شهر و ناوگان حمل و نقل عمومی ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: در ۱۵ اسفند، درختکاری در مجموعه تپه‌های اطراف منظریه به صورت ویژه انجام خواهد شد لذا از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری درخواست داریم که عمده طرح‌های درختکاری در منظریه باشد.

شهردار شهرکرد گفت: سیاست شهرداری برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در منظریه برنامه‌های محله‌محور است و در این طرح‌ها از ظرفیت مساجد بهره‌مند خواهیم شد.

واحدیان ادامه داد: منظریه تاکنون تحویل شهرداری نشده است و هر اتفاقی که در فروش املاک با تغییر کاربری صورت می‌پذیرد با اداره‌کل راه و شهرسازی است که بعضاً مخالفت‌های شهرداری در کمیسیون ماده۵ نیز اعلام شده است. 

آغاز عملیات اجرایی سه مجتمع آبرسانی روستایی در همدان
دنبال کنید

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه برگزاری نشست‌های مردمی می‌تواند برای برقراری ارتباط با شهروندان موثر باشد، بیان کرد: آماده‌سازی فضا برای این نشست‌ها، سرانه‌های زیربنایی و روبنایی باید توسط اداره‌کل راه و شهرسازی طبق قانون رقم بخورد اما این اتفاق رخ نداده است که در سفر ریاست جمهوری به استان تصویب شد شهرداری برای حل این مشکلات وارد شود و مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع مشکلات به شهرداری اختصاص داده خواهد شد.

واحدیان ادامه داد: این اعتبار بازه زمانی دارد و با مشکلاتی مواجه شده اما با تلاش و پیگیری مجموعه مدیریت شهری طی یک ماه گذشته منجر به انعقاد تفاهم‌نامه شده است. 

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi