یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسئولان و دادستان دنبال احقاق حق مردم بهمئی هستند/مردم آرامش خود را حفظ کنند

به گزارش کرونا از بهمئی امام جمعه شهرستان بهمئی با اشاره به مسئله این روزهای شهرستان و صندوق سرمایه گذاری گفت: ۵ مطلب را در این خصوص عرض می‌کنم. حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: بنده مهمان، برادر و دلسوز شما و از خود شما مردم هستم از درد و رنج و ناراحتی و غم و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86347
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

مسئولان و دادستان دنبال احقاق حق مردم بهمئی هستند/مردم آرامش خود را حفظ کنند

به گزارش کرونا از بهمئی امام جمعه شهرستان بهمئی با اشاره به مسئله این روزهای شهرستان و صندوق سرمایه گذاری گفت: ۵ مطلب را در این خصوص عرض می‌کنم.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: بنده مهمان، برادر و دلسوز شما و از خود شما مردم هستم از درد و رنج و ناراحتی و غم و غصه شما ناراحت می‌شوم من در مقابل شما نیستم بلکه در کنار شما هستم.

امام جمعه شهرستان بهمئی بیان کرد: در این مدت هیچ گونه اظهار نظری(نه در تایید نه در رد) این سرمایه گذاری نکرده ام اما الان از مردم حمایت می‌کنم این مسئله در سطح کشور استان و شهرستان در نگاه مسئولان اجرایی قضایی و امنیتی یک مسئله مهم و با تمام توان در حال مدیریت است که مردم نباید آسیب بینند.

حجت الاسلام صلواتی گفت: مسئولان استان و شهرستان ابتدا باید مراقبت و مواظبت و پیشگیری می‌کردند.

وی خاطر نشان کرد: باید اطلاع رسانی می‌کردند که این همه گرفتاری برای مردم پیش نیاید البته در نماز جمعه هشدارهای لازم داده شده بود.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: مردم باید با علم و آگاهی اطلاعات دقیق و مشورت با منابع آگاه استعلام از مراکز حقوقی از افراد خبره نظرخواهی می‌کردند بعد سرمایه گذاری می‌کردند.

وی افزود: چرا این قدر راحت سرمایه ها و زحمات چندین ساله را بدون هیچ برنامه ای سرمایه گذاری کردند؟و 

خطیب نماز جمعه شهرستان بهمئی افزود: علت ورود مسئولان در این زمان این است که این صندوق در ۷-۸ ماه اخیر هیچ فعالیتی صورت نگرفته است و همان پول دریافتی را به عنوان سود به مردم پرداخت می‌کردند و هر هفته حدود دو هزار نفر به صندوق اضافه می‌شد.

کاهش 10 تا 14 درجه‌ای دمای هوا/ آسمان اردبیل برفی می‌شود
دنبال کنید

حجت الاسلام صلواتی ادامه داد: مسئولان استان برای کمک به مردم و اینکه سرمایه آنها نابود نشود ورود کردند و نماینده ولی فقیه انسانی دلسوز و مردمی پیگیر حقوق مردم هستند دادستان استان هم انسانی صادق و شریف و مومن است.

حجت الاسلام صلواتی گفت: تمام تدابیر ظرفیت ها و امکانات خود و همکارانشان را برای رسیدگی به حق و حقوق مردم میگذارند.

وی ادامه داد: تمامی اموال و سرمایه های توقیف شده مال مردم است و دادستان در جهت صیانت از سرمایه مردم اقدام خواهند کرد اگر ورود نمی‌کردند آخر عاقبت آن ورشکستگی بود سرمایه های مردم از بین می رفت لذا دادستان و مسئولان استان و شهرستان به همکاری و همراهی شما نیاز دارند.

امام جمعه شهرستان بهمئی بیان کرد: مطالبه صحیح در بستر صحیح قانونی مشکل شما را حل میکند تجمعات و شلوغ کردن مشکل شما را حل نخواهد کرد.

وی گفت: از تریبون مقدس نماز جمعه اعلام می‌کنم مردم شریف و عزیز شهرستان بهمئی آرامش خود را حفظ کنید و بدانید تجمعات مشکل را حل نخواهد کرد.

حجت الاسلام صلواتی بیان داشت: در سطوح مختلف نمایندگانی را انتخاب و حق و حقوق خودتان را از طریق نمایندگان خودتان پیگیری کنید.

امام جمعه شهرستان بهمئی افزود: مسئولان موظف به همکاری و پاسخگویی صادقانه و عادلانه با نمایندگان هستند.

حجت الاسلام صلواتی در پایان افزود: مسئولان به بنده قول دادند در اولین زمان ممکن و بعد از حسابرسی و میزان دارایی با رعایت حق عدالت صحت دقت و صداقت نسبت به احقاق حق مردم اولویت بندی و مطالبات مردم پرداخت می‌شود.

واحدهای کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در معرض خطر سیلاب/ خطر در مارگون بیشتر از همه نقاط است
دنبال کنید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi