چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

باز بودن همه جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد با وجود بارش برف/ مسافران و رانندگان با ۱۴۱ تماس بگیرند

عابد محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج،  از بارش برف در همه محورهای سردسیری استان خبر داد و گفت:  علی رغم بارش برف همه این محورها باز و تردد جریان دارد.  وی با بیان اینکه بارش ها در مناطق گرمسیری به صورت باران است، افزود: محور یاسوج به شیراز، یاسوج به اصفهان_

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86299
تاریخ انتشار : جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

کرونا :

باز بودن همه جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد با وجود بارش برف/ مسافران و رانندگان با  ۱۴۱ تماس بگیرند

عابد محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج،  از بارش برف در همه محورهای سردسیری استان خبر داد و گفت:  علی رغم بارش برف همه این محورها باز و تردد جریان دارد. 

وی با بیان اینکه بارش ها در مناطق گرمسیری به صورت باران است، افزود: محور یاسوج به شیراز، یاسوج به اصفهان_ یاسوج _کاکان_ اقلید، یاسوج _بابامیدان،  محور جوخانه،  محور یاسوج-سی سخت و مناطق مارگون به طرف امامزاده شاه غالب و سیلاب و کلوار بارش برف گزارش شده است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۲٠٠ راهدار به همراه ۲۸ اکیپ و ۱٠٠ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک در محورهای استان مشغول انجام وظیفه و امدادرسانی به مردم هستند. 

این مسئول به مردم توصیه کرد قبل از حرکت به طرف محورهای استان از طریق تماس  با سامانه جامع ۱۴۱ اطلاع رسانی مرکز مدیریت راه ها در جریان آخرین وضعیت محورهای استان قرار بگیرند. 

پایان پیام/۸۲٠۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi