سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزایش ماموریت‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در ۹ ماهه امسال/ چند نفر در جاده‌ها جان باختند؟

به گزارش کرونا از یاسوج، جهانبخش وحدت نژاد به افزایش۵.۶ درصدی ماموریت های اورژانس در ۹ ماهه سال جاری اشاره و اظهار کرد: ماموریت های اورژانس ۳۹ هزار و ۲۸۹ مورد بوده؛ این در حالی است که سال گذشته ۳۷ هزار و ۷۶ ماموریت اورژانس بوده است.  رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86296
تاریخ انتشار : جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

افزایش ماموریت‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در ۹ ماهه امسال/ چند نفر در جاده‌ها جان باختند؟

به گزارش کرونا از یاسوج، جهانبخش وحدت نژاد به افزایش۵.۶ درصدی ماموریت های اورژانس در ۹ ماهه سال جاری اشاره و اظهار کرد: ماموریت های اورژانس ۳۹ هزار و ۲۸۹ مورد بوده؛ این در حالی است که سال گذشته ۳۷ هزار و ۷۶ ماموریت اورژانس بوده است. 

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ماموریت های تصادفی اورژانس در سال گذشته ۶ هزار و ۲۸۱ مورد بوده که این آمار در سال جاری به ۷ هزار و ۴۲۵ مورد رسیده که افزایش ۱۵.۵ درصدی را نشان می دهد. 

وی با اشاره به مصدویت ناشی از تصادفات و امداد رسانی اورژانس ۱۱۵ در این زمینه گفت: آمار مصدومین در ۹ ماهه امسال ۱٠ هزار و ۷٠٠ مورد بود که ۲۱.۶ درصد افزایش داشت، این در حالی است که در حوادث رانندگی سال گذشته ۸ هزار و ۳۸۷ نفر مصدوم شدند. 

وحدت نژاد عنوان کرد: سال گذشته ۵۹ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که در سال جاری با افزایش ۲۱.۶ درصدی به ۷۹ نفر افزایش یافت. 

وی بیان کرد: ماموریت های اورژانس برای بانوان در سال گذشته ۴۷٠ مورد بوده که امسال ۵۱۵ مورد به ثبت رسید که افزایش ۸.۷ درصدی داشته است. 

وی بیان کرد: سال گذشته یک هزار و ۶۳۶ مورد از ماموریت ها برای امدادرسانی به بیماران قلبی بود که این آمار در سال گذشته یک هزار و ۸٠۸ مورد بوده که ۹.۵ درصد افزایش داشته است. 

انتهای پیام/۸۲٠۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi