چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پلیس همراه و همدرد سرمایه‌گذاران معترض در بهمئی است/جمشیدی: اجازه خودنمایی به سودجویان ندهید

به گزارش کرونا بهمئی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در جمع معترضین صندوق سرمایه گذاری این شهرستان گفت: مجموعه پلیس همدرد و همراه شما هستیم. سرهنگ فرزین جمشیدی افزود: همان طور که مستحضرید مشکلی برای صاحب فرد سرمایه‌گذار پیش آمده و ما می‌دانیم که همشهریان و دوستان و خیلی از بستگان و گاها خانواده های همکاران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86287
تاریخ انتشار : جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

پلیس همراه و همدرد سرمایه‌گذاران معترض در بهمئی است/جمشیدی: اجازه خودنمایی به سودجویان ندهید

به گزارش کرونا بهمئی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در جمع معترضین صندوق سرمایه گذاری این شهرستان گفت: مجموعه پلیس همدرد و همراه شما هستیم.

سرهنگ فرزین جمشیدی افزود: همان طور که مستحضرید مشکلی برای صاحب فرد سرمایه‌گذار پیش آمده و ما می‌دانیم که همشهریان و دوستان و خیلی از بستگان و گاها خانواده های همکاران ما سرمایه گذاری کرده بودند.

وی ادامه داد: آیا با سرو صدا و راه بندان و تعطیلی بانک ها و ادارات کار به جایی می‌رسد همه ما مستحضریم که از قشر ضعیف جامعه هستیم.

سرهنگ جمشیدی با بیان این که نیروی انتظامی از جنس مردم است گفت: ما مخالف تجمعات و تعطیلی ادارات دولتی هستیم این به ضرر خانواده شماست.

پلیس همراه و همدرد سرمایه‌گذاران معترض در بهمئی است/جمشیدی: اجازه خودنمایی به سودجویان ندهید 3

 

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی بیان داشت: ما حرف شما را قاطع محکم و رسا به گوش مسئولین استانی و کشوری خواهیم رساند هر چند تجمع شما یک تجمع مسالمت آمیز است ما هم همکاری کردیم.

وی ادامه داد: از بین خودتان نماینده انتخاب کنید و خواسته هایتان را به صورت رسمی بیان کنید چرا که به دنبال سرمایه از دست رفته خود هستید.

این فرمانده نظامی بیان کرد: گاهی تجمعات باعث می‌شود افراد سودجو که در جمع شما نیستید و از شما هم نیستند اقداماتی انجام دهند و برای همه مشکل ایجاد کنند.

سرهنگ جمشیدی بیان کرد: باید صبر و حوصله داشته باشید هیچ کاری با سر و صدا داد و فریاد و بستن راه و بانک ها و ادارات و تجمعات درست نمی‌شود.

جمشیدی افزود: ما مخالف مطالبه گری نیستیم ما همراه شما هستیم ما با رافت اسلامی و حس انسان دوستانه با رفتار کردیم.

اولتیماتوم نماینده ولی فقیه به شورای شهر یاسوج/ آیت‌الله حسینی؛ خیری از شورا ندیدیم
دنبال کنید

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی ادامه داد: امنیت مردم خط قرمز پلیس و دستگاه قضا است که هر جایی که ما صلاح دیدیم و قرار بود اقداماتی تحت عنوان اغتشاش بخواهد انجام شود حضور خواهیم داشت و اجازه نخواهیم داد امنیت مردم پایمال شود.

سرهنگ جمشیدی در پایان افزود: ما در مقابل شما نیستیم و نخواهیم بود ما حامی شما خواهیم بود اما مخالف نا امنی نیز هستیم.


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi