شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی

معرفی دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی   امروزه استفاده از انواع مختلف دستگاه‌های لیزر مو در کلینیک‌های زیبایی پوست و مو برای از بین بردن موهای زائد بدن بسیار رایج شده است‌. افراد در گذشته با روش‌های مختلفی مانند استفاده از تیغ و ژیلت، اپیلاسیون، کرم‌ها و پودرهای موبر و… موهای زائد بدن خود را به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86115
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

کرونا :

معرفی دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی

معرفی دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی

 

امروزه استفاده از انواع مختلف دستگاه‌های لیزر مو در کلینیک‌های زیبایی پوست و مو برای از بین بردن موهای زائد بدن بسیار رایج شده است‌. افراد در گذشته با روش‌های مختلفی مانند استفاده از تیغ و ژیلت، اپیلاسیون، کرم‌ها و پودرهای موبر و… موهای زائد بدن خود را به صورت موقت از بین می‌بردند و بعد از گذشت چند روز رشد مجدد موهای زائد شروع می‌شد.

روش‌هایی که نام برده شد با عوارضی مانند شل شدن و افتادگی پوست، زخم شدن و بریدگی احتمالی پوست و تیره شدن پوست همراه است‌؛ بنابراین در سال‌های اخیر از بین بردن موهای زائد با استفاده از دستگاه‌هایی مانند دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی یا همان دستگاه لیزر گرویتی در کلینیک‌های زیبایی به یکی از پرطرفدارترین روش‌ها برای خلاص شدن دائمی از شر موهای زائد تبدیل شده است. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌ها و مزایای دستگاه لیزر گرویتی صحبت کنیم و نکات مهم در زمان خرید دستگاه لیزر مو از شرکت حامی طب را توضیح دهیم.

معرفی دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی 5

آشنایی با دستگاه لیزر گرویتی و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن

طیف وسیعی از انواع مختلف دستگاه‌های لیزر موهای زائد در بازار وجود دارند که پزشکان در زمان راه‌اندازی کلینیک زیبایی خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری می‌کنند. یک نمونه از پرفروش‌ترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد که توسط شرکت پرنیان گستر ایران تولید شده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، دستگاه لیزر الکس گرویتی نام دارد. یکی از نمایندگی های فعال لیزر گرویتی شرکت حامین طب است که به خوبی توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند.

شرکت پرنیان گستر به عنوان تنها شرکت تولیدکننده دستگاه‌های لیزر الکساندرایت با برند گرویتی در منطقه خاورمیانه در تولید این دستگاه از کریستال الکساندرایت به عنوان یک نوع کریستال گران استفاده می‌کند. به دلیل وجود همین کریستال است که قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی نیز نسبت به انواع دیگر این محصولات گران‌تر است. طول موج تولید شده مادون قرمز توسط این نوع دستگاه لیزر قادر است موهای زائد را با استفاده از فرآیند فتوترمولیز به طور کامل از بین ببرد. این دستگاه استاندارد یو اس مدیکال ایتالیا و CE اروپا را نیز دریافت کرده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه لیزر گرویتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

آیت الله رییسی: محور در دولت سیزدهم، امانت داری است
دنبال کنید

برخورداری از سیستم کولینگ پرقدرت و عدم نیاز به استفاده از ژل در حین لیزر

یکی از ویژگی‌های مهم دستگاه لیزر گرویتی برخورداری از سیستم کولینگ پرقدرت و عدم نیاز به استفاده از ژل در حین لیزر موهای زائد است. همان‌طور که می‌دانید در بسیاری از کلینیک‌های زیبایی در هنگام لیزر موهای زائد برای جلوگیری از سوختن سطح پوست در اثر برخورد اشعه‌های لیزر از ژل استفاده می‌شود‌‌‌‌. اما با وجود سیستم کولینگ پرقدرت دستگاه لیزر الکس گرویتی دیگر نیازی به ژل نیست زیرا این سیستم باعث کاهش دمای پوست پس از هر شات لیزر می‌شود‌.

انتخابی مناسب برای همه تایپ‌های پوستی

دستگاه لیزر گرویتی به گونه‌ای طراحی و تولید شده‌ است که با استفاده از آن‌ می‌توان موهای زائد موجود در همه تایپ‌های پوستی را از بین برد. این ویژگی‌ برای پزشکانی که به تازگی قصد راه‌اندازی کلینیک زیبایی دارند بسیار اهمیت دارد؛ زیرا با خرید این دستگاه می‌توانند طیف گسترده‌ای از مشتریان را پوشش دهند و موهای زائد همه نوع پوستی را لیزر کنند. در واقع با خرید این نوع دستگاه لیزر در هزینه‌های آن‌ها نیز صرفه جویی می‌شود‌.

بالا بودن میزان اثربخشی در حذف موهای زائد

میزان اثربخشی دستگاه لیزر گرویتی در حذف موهای زائد رقم بالایی است. با توجه به بزرگ بودن پرتو لیزر در این دستگاه هفتاد درصد از کل موهای زائد بدن در طول شش تا هشت جلسه سی تا چهل دقیقه‌ای از بین می‌روند. در زمان لیزر افراد هیچ دردی را در پوست خود احساس نمی‌کنند‌.

برخورداری از سیستم هوشمند Smart Pulse

در دستگاه‌های لیزر رایج معمولا حداقل از یک پالس و حداکثر از چهار پالس برای لیزر موهای زائد استفاده می‌شود‌؛ اما در دستگاه لیزر گرویتی از سیستم هوشمند اسمارت پالس استفاده شده است. در این تکنولوژی هشت پالس به صورت اسمارت وجود دارد که در هر پالس آن کمتر از یک میلی ثانیه طول می‌کشد. در مابین پالس‌ها نیز سیستم کولینگ پرقدرت گرمای پوست را دفع می‌کند. این دستگاه موهای زائد پوست‌های تیره را بدون سوختگی از بین می‌برد.

انتشار اسناد خزانه اسلامی برای پرداخت بدهی های دولت
دنبال کنید

بزرگ بودن سطح مقطع هندیپس

یکی دیگراز ویژگی‌های منحصربه‌فرد دستگاه لیزر گرویتی بزرگ بودن سطح مقطع هندیپس آن است. این ویژگی باعث می‌شود که زمان نگهداری هندیپس روی سطح پوست و همچنین تعداد شات‌ها کاهش یابد و در زمان کوتاه بازدهی بالایی داشته باشد.

معرفی دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی 6

استفاده از دستگاه لیزر الکس گرویتی چه مزایایی دارد؟

  • تعداد جلسات کم و قطعی بودن درمان
  • داشتن نمایندگی‌های فعال در سراسر ایران
  • برخورداری از یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
  • ارائه خدمات در کمتر از یک روز
  • آموزش رایگان نحوه استفاده از دستگاه به اپراتور
  • قیمت مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی
  • ارسال و نصب رایگان دستگاه لیزر گرویتی به سراسر ایران
  • پشتیبانی از اسپات سایزهای متنوع
  • مجهز بودن به تکنولوژی به‌روز و جدید Topheat
  • داشتن تایید استاندارد CE اروپا و مدرک یو اس مدیکال ایتالیا
  • کاربرپسند بودن دستگاه‌های لیزر الکس گرویتی
  • برخورداری از طول موج‌های متنوع برای تمام تایپ‌های پوستی
  • داشتن سنسورهای هوشمند برای عیب‌یابی دستگاه
  • امکان استراحت پوست بعد از هر پالس
  • شکل ظاهری بسیار زیبا، مدرن و کاربرپسند
  • برخورداری از سطح مقطع بزرگ برای کاهش تعداد جلسات لیزر موهای زائد
  • از بین بردن لکه‌ها و چین و چروک‌های پوست

معرفی دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی 7

 خرید دستگاه لیزر مو از شرکت حامین طب

برای خرید دستگاه لیزر گرویتی به سایت شرکت حامی طب مراجعه کنید. این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر و قابل اطمینان ارائه‌کننده تجهیزات زیبایی و پزشکی، محصولات داخلی و خارجی باکیفیت را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. قبل از خرید دستگاه لیزر مو بهتر است با مشاوران فروش این شرکت تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید‌.

در زمان خرید حتما به مواردی مانند میزان توان خروجی دستگاه لیزر، توان داخلی، طول موج، سیستم خنک‌کننده، کاربرپسند بودن، گارانتی، خدمات پس از فروش، قیمت دستگاه و برند تولیدکننده آن توجه داشته باشید‌. حامی طب برای حمایت از مشتریان خود که اغلب سالن‌ها و کلینیک‌های زیبایی هستند، شرایط خرید اقساطی دستگاه‌های لیزر را نیز فراهم کرده است‌. در زمان مشاوره می‌توانید سوال‌های خود را درباره نحوه خرید اقساطی از کارشناسان این شرکت بپرسید.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi