چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

ضرورت بر جوان سازی و پایدار بودن پویایی جمعیت

نماینده مردم بجنورد, مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی بر اهمیت جوان سازی و پایدار بودن پویایی جمعیت تاکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85821
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

ضرورت بر جوان سازی و پایدار بودن پویایی جمعیت

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به برگزاری همایش «همه با هم برای ایرانی جوان» که با حضور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، فرماندار شهرستان مانه و سملقان، ائمه جماعت شهر پیش قلعه و اهل تسنن آشخانه، اعضای شورای اسلامی شهر و برخی از مسئولان شهرستان در مانه و سملقان برگزار شد؛ جمعیت را یکی از مولفه های اصلی حوزه های اجتماعی، اقتصادی و امنیتی کشور عنوان کرد.

وی اظهار داشت: فرزندان کانون خانواده هستند و فرزندآوری در واقع پایبندی به حفظ ارکان خانواده است و موجب گرمی خانواده می شود.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی به مشوق های مجلس در راستای تحقق ایران جوان اشاره کرد و افزود: مجلس برای فرزندآوری و افزایش جمعیت مشوق هایی در نظر گرفته که یکی از این مشوق ها و برنامه ها جذب و بکار گرفتن نیروهای متاهل و دارای فرزند است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم قانون جوانی جمعیت را یکی از ریل‌گذاری‌های خوب برای به تعادل رساندن میانگین سنی جمعیت در کشور برشمرد و گفت: مجلس بر نحوه اجرای قانون نظارت دقیق دارد تا اهداف مد نظر آن محقق شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi