یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید جزو برنامه‌های همه بخش‌های جامعه باشد

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در مراسم استقبال از شهدای گمنام در شهر انبارالوم آق قلا گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید جزو برنامه‌های همه بخش‌های جامعه باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85773
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید جزو برنامه‌های همه بخش‌های جامعه باشد

به گزارش  خبرگزارى خانه ملت،  رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در مراسم استقبال از شهدای گمنام در شهر انبارالوم آق قلا حضور یافت.

بر اساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در حاشیه این مراسم گفت: انقلاب و نظام مرهون ایثارگری و جانفشانی شهدایی است که عزیزترین داشته خود یعنی جان خود را فدا کردند و فرد فرد این جامعه نسبت به خون شهیدان باید پاسخگو باشند و احساس وظیفه و تکلیف کنند.

وی افزود: ترویج ارزش‌های والای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید جزو برنامه‌های همه بخش‌های جامعه باشد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با بیان اینکه قرآن کریم می‌فرماید شهدا زنده ابدی هستند و نمرده اند و شهید همواره مورد تکریم است، ادامه داد: یکی از کلماتی که جاذبه خاصی در همه ملل دارد لفظ شهید است و در تمام دنیا واژه شهید مورد تکریم و احترام است و کسی که جان خود را برای دفاع از حریم وطن و مکتب هدیه می‌کند، ارزشمند است.

سنگدوینی گفت: وظیفه مردم و مدیران این است که در شناسایی و انتقال پیام شهدا و راه آنها اقدام کرده و وصیت نامه شهدا را مطالعه و آن را فراگیر کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi