شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزش باد آلودگی هوای البرز را کاهش می‌دهد

به گزارش کرونا آرش بهاروند احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از تقویت چینش فشار سطح زمین و وزش بادهای شمال غربی و شمالی در استان البرز از ظهر امروز شنبه تا صبح دوشنبه است. وی ادامه داد: به موجب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85603
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲:۰۹

کرونا :

وزش باد آلودگی هوای البرز را کاهش می‌دهد

به گزارش کرونا آرش بهاروند احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از تقویت چینش فشار سطح زمین و وزش بادهای شمال غربی و شمالی در استان البرز از ظهر امروز شنبه تا صبح دوشنبه است.

وی ادامه داد: به موجب آن افزایش سرعت و نرخ تخلیه تدریجی آلاینده‌ها در منطقه مورد انتظار است و به واسطه فعالیت پرفشار شمالی نیز در ارتفاعات بارش‌های بسیار خفیف و پراکنده خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز کمی ابری تا نیمه ابری همراه با مه رقیق و به تدریج کاهش آلاینده‌ها است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۱۲ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۳ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۶ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با مه رقیق است.

بهاروند احمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۱۱ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۲ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۶ متر بر ثانیه است.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi