یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیر تامین اعتبار محورهای مواصلاتی در حال احداث بهار و کبودرآهنگ

نماینده کبودرآهنگ و بهار در مجلس گفت: پیگیرهایی برای تامین اعتبار محورهای مواصلاتی در حال احداث بهار و کبودرآهنگ انجام شده است و تا حدودی نیز این مهم عملیاتی شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85430
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

پیگیر تامین اعتبار محورهای مواصلاتی در حال احداث بهار و کبودرآهنگ

فتح الله توسلی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: چندین پروژه مهم راه در حوزه انتخابیه در حال احداث هستند و این اتفاق در حالی انجام می گیرد که حل مشکل زیرساخت ها باید در اولویت باشد.

وی افزود: یکی از این محورها همدان-علیصدر-گل تپه است که فاقد ماده ۲۳ بود لذا با پیگیری های انجام شده این مجوز اخذ شد و حدود ۱۰۰ میلیارد هم برای این محور اختصاص داده شد همچنین در سفر آقای رئیس جمهور هم ۳۰۰ میلیارد برای این پروژه اختصاص یافت اما تاکنون عملیات اجرایی آن شروع نشده است.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در حال حاضر پیمانکار این پروژه انتخاب شده و می خواهند تجهیز کارگاه کنند تا عملیات اجرایی این محور آغاز شود و در حقیقت تاخیر در اجرای این پروژه به دلیل تعویق در اعتبار بودجه برای احداث این محور بوده است و این هم انتقادی است که می شود به دولت وارد کرد.

نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار در مجلس بیان کرد: محور روستایی خلعت آباد به کبودر آهنگ هم حدود ۱۲ کیلومتر است که باید مجوز ماده ۲۳ این پروژه صادر شود و علی رغم اینکه پیگیری های مستمری برای این اقدام از سوی وزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و همچنین معاون اول ریاست جمهوری انجام گرفته است اما تاکنون اتفاق مثبتی رخ نداده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi