دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ثبت نام ۲۳۵ موکب برای مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

به گزارش کرونا، سرهنگ مهدی آشورماهانی صبح امروز ۲۰ آذرماه در حاشیه گردهمایی موکب‌داران کشوری به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون حدود ۲۳۵ موکب و ایستگاه صلواتی ثبت نام کرده اند و همچنان ثبت نام ادامه دارد. او با بیان این مطلب که شش موکب در ورودی های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85403
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

کرونا :

ثبت نام ۲۳۵ موکب برای مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

به گزارش کرونا، سرهنگ مهدی آشورماهانی صبح امروز ۲۰ آذرماه در حاشیه گردهمایی موکب‌داران کشوری به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون حدود ۲۳۵ موکب و ایستگاه صلواتی ثبت نام کرده اند و همچنان ثبت نام ادامه دارد.

او با بیان این مطلب که شش موکب در ورودی های شهر کرمان مستقر خواهند شد، می‌افزاید: در ۳۶ نقطه از شهر کرمان از میدان آزادی تا گنبد جبلیه نیز موکب‌هایی برپا می‌شود.

به گفته مسئول کمیته مواکب استان کرمان، از ۱۸ موکب فعال خواهران، پنج مورد آن در داخل شهر برپا خواهد شد. بقیه موکب های اسکان نیز در سطح شهر و تکایا، مساجد و سالن های ورزشی فعال هستند.

طبق اعلام او، مواکب از ۸ دی ماه تا ۱۸ دی ماه به زائران خدمت‌رسانی خواهند کرد. همه موکب‌های مردمی از استان های مختلف از جمله؛ بوشهر، یزد، کرمان، خراسان شمالی و جنوبی، تهران، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، هرمزگان و … در سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مشارکت خواهند کرد.

او با تاکید برآنکه هدف، خدمت به زوار حاج قاسم در دهه مقاومت است، تصریح کرد: علاوه بر موکب‌های شهر کرمان، در ورودی استان در شهرستان‌های انار، راور، فهرج، ماهان، سیرجان و باغین نیز موکب هایی برای خدمت‌رسانی و راهنمایی به زواری که از استان‌های دیگر می آیند، برپا خواهد شد.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi