پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

شیرابه؛ یکی از فاجعه بارترین تخریب زیست محیطی در گیلان

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس در جلسه انعقاد تفاهم نامه فی مابین شرکت آب و فاضلاب کشور و قرارگاه خاتم برای آبرسانی به مناطق محروم استان گیلان گفت: یکی از فاجعه بارترین تخریب زیست محیطی در گیلان مربوط به شیرابه است که اکنون به سمت دریا حرکت کرده و پیگیری‌های استانی برای این موضوع نیز فاقد نتیجه بوده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84940
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

شیرابه؛ یکی از فاجعه بارترین تخریب زیست محیطی در گیلان

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،  سیدعلی آقازاده دافساری نماینده مردم رشت و خمام و عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در جلسه انعقاد تفاهم نامه فی مابین شرکت آب و فاضلاب کشور و قرارگاه خاتم برای آبرسانی به مناطق محروم استان گیلان گفت: یکی از فاجعه بارترین تخریب زیست محیطی در گیلان مربوط به شیرابه است که اکنون به سمت دریا حرکت کرده و پیگیری‌های استانی برای این موضوع نیز فاقد نتیجه بوده است.

وی افزود: مشکل پسماند و شیرابه به استان ما تحمیل شده و اگر دنبال راهکار نباشیم تخریب روز به روز بیشتر می‌شود و ممکن است بعدها غیرقابل کنترل شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه اگر پروژه‌های آب و فاضلاب ۱۵ سال قبل تکمیل می‌شد در هزینه‌ها چند هزار میلیارد صرفه جویی می‌گردید، بیان کرد: پروژه‌های آبفای گیلان با در نظر گرفتن حجم مسافران و گردشگران، استانی نیست و امیدواریم با تسریع در تکمیل آنها مردم از این فاجعه ملی نجات یابند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi