جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قول مساعد رئیس کمیسیون شوراها برای ارتقا فرمانداری بروجرد به فرمانداری ویژه

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: در سفر اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور به شهرستان بروجرد ریاست این کمیسیون قول مساعد برای ارتقا فرمانداری بروجرد دادند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84721
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

قول مساعد رئیس کمیسیون شوراها برای ارتقا فرمانداری بروجرد به فرمانداری ویژه

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به سفر اعضای کمیسیون امورداخلی و شوراهای کشور به شهرستان بروجرد اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به همراه دیگر اعضای کمیسیون و همچنین معاون عمرانی وزیر کشور و برخی از مسئولان مرکز پژوهش های مجلس به شهرستان بروجرد سفری داشتند تا از نزدیک در جریان مشکلات قرار گیرند تا اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: از مواردی که در این سفر با اعضای کمیسون امور داخلی در میان گذاشته شد موضوع ارتقا فرمانداری بروجرد به فرمانداری و.یژه بوده است که مقرر شد این موضوع در صحن کمیسیون و همچنین علنی مطرح شود البته آقای جوکار قول مساعد دادند تا فرمانداری بروجرد ارتقا یابد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اظهار کرد: با ارتقا فرمانداری بروجرد بسیاری از مشکلات اداری حل می شود و سرمایه گذاران هم برای سرمایه گذاری در شهرستان استقابل می کنند چرا که دیگر در گیر و دار بروکراسی های پیچیده قرار نمی گیرند و هر کاری داشته باشند فرماندار شهرستان به صورت مستقل و با اختیارات خود انجام می دهد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همچنین مقرر شده تعدادی ماشین آلات برای شهرداری های حوزه انتخابیه اختصاص یابد و این موضوع نیز موافقت معاونت عمرانی وزیر کشور را در پی داشت در مجموع در این سفر تصمیمات خوبی برای شهرستان  بروجرد اتخاذ شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi