چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

انجام ۸۹ ماموریت امداد و نجات توسط هلال احمر گچساران

سید حمید افرازیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در تمام اتفاقات و بلایای طبیعی اعم از سیل، زلزله و دیگر رخدادهای مورد نیاز در کنار مردم بوده است. وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر گچساران از ابتدای سالجاری تا پایان شهریور ماه افزون بر۸۹ ماموریت های کوهستانی، جاده،سیلاب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84375
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

کرونا :

انجام ۸۹ ماموریت امداد و نجات توسط هلال احمر گچساران

سید حمید افرازیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در تمام اتفاقات و بلایای طبیعی اعم از سیل، زلزله و دیگر رخدادهای مورد نیاز در کنار مردم بوده است.

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر گچساران از ابتدای سالجاری تا پایان شهریور ماه افزون بر۸۹ ماموریت های کوهستانی، جاده،سیلاب و غیره در این شهرستان انجام داده است.

انجام ۸۹ ماموریت امداد و نجات توسط هلال احمر گچساران 5

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران تصریح کرد: از این تعداد ماموریت ۶۹ مورد مربوط به آبگرفتگی در شهرستان و حومه، ۱۲ مورد حوادث جاده‌ای، ۷ مورد اطفاء و جستجو در کوهستان و ۱ مورد نیز جستجو و نجات فرد مفقودی در سد کوثر بوده است.

انجام ۸۹ ماموریت امداد و نجات توسط هلال احمر گچساران 6

افرازیان عنوان کرد: در همین مدت زمان عنوان شده ۸ دوره آموزشی اعم از کمک‌های اولیه مهارتهای داوطلبی و مخاطرات و مخابرات، نابری و آموزش همگانی با حضور ۴۰۸ نفر شرکت کننده در گچساران توسط هلال احمر این شهرستان برگزار گردید.

انجام ۸۹ ماموریت امداد و نجات توسط هلال احمر گچساران 7

وی با اشاره به ۱۸ خانه هلال در گچساران گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۴۷۰ نفر در آموزش های خانه‌های هلال گچساران شرکت کردند که بیشترین آموزش در روستای چهاربیشه بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران خاطرنشان کرد: در این شهرستان ۱ پایگاه جاده ای بین شهری لیشتر و ۴۵ امدادگر و نجاتگر فعال پایگاهی وجود دارد.

افرازیان بیان کرد: افزون بر ۱۰۶ نفر داوطلب و پرسنل اداری در جمعیت هلال احمر گچساران حضور دارند که از این تعداد ۹۵ نفر داوطلب فعال و مابقی پرسنل اداری هستند.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi