چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

اختصاص 9 میلیارد تومان به شهرداری‌های حوزه انتخابیه برای جبران خسارات سیل

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس از اختصاص ۹ میلیارد تومان به شهرداری‌های حوزه انتخابیه برای جبران خسارات سیل خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84282
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

اختصاص 9 میلیارد تومان به شهرداری‌های حوزه انتخابیه برای جبران خسارات سیل

حسین حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت  با اشاره به اختصاص اعتبارات جبران خسارت سیل به حوزه انتخابیه، عنوان کرد: از رقم اختصاص یافته، ۶ میلیارد تومان به ۷ شهرداری شهرستان لارستان اختصاص یافته است. 

وی ادامه داد: این مبلغ برای ۷ شهرداری عبارت است از ۲ میلیارد تومان برای لار، ۲ میلیارد تومان برای بیرم، ۷۰۰ میلیون تومان برای عمادشهر، ۵۰۰ میلیون تومان برای خور، ۴۰۰ میلیون تومان برای لطیفی، ۳۰۰ میلیون تومان برای دهکویه و ۱۰۰ میلیون تومان برای بنارویه.

حسین‌زاده اضافه کرد: ۲ میلیارد تومان برای شهرداری‌های خنج و محمله جذب شد که یک و نیم میلیارد تومان برای شهرداری خنج و ۵۰۰ میلیون تومان برای شهرداری محمله است.

وی یادآور شد: به شهرداری‌های گراش، جویم و ارد نیز یک میلیارد تومان اختصاص یافته است که برای شهرداری جویم ۵۰۰ میلیون تومان، شهرداری گراش ۴۰۰ میلیون تومان و شهرداری ارد ۱۰۰ میلیون تومان است.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم خاطرنشان کرد: برای شهرداری‌های اوز و کوره نیز مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

وی همچنین گفت: میزان خسارات وارد آمده به امکانات و تجهیزات شهری توسط شهرداری‌ها برآورد و توسط کارشناسان مدیریت بحران استانداری بررسی شده است. در همین راستا لازم است از همکاری‌های استاندار فارس و مدیرکل مدیریت بحران استانداری و فرمانداران و شهرداران حوزه انتخابیه قدردانی کنم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: گفتنی است، وقوع سیل در دی ماه سال گذشته در شهرستان‌های جنوبی فارس خسارات بسیاری به مردم و زیرساخت‌ها و امکانات شهری و روستایی و مسیرهای مواصلاتی وارد کرد./

دولت در اجرای رتبه‌بندی معلمان عملکرد خوبی نداشت
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi