پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

خدمات درمانگاه های تامین اجتماعی در مناطق محروم بسیار ضعیف است

نماینده مردم شیروان در مجلس گفت: خدمات درمانگاه های تامین اجتماعی در مناطق محروم بسیار ضعیف است لذا انتظار می رود در شیوه توزیع خدمات اصلاحاتی در این سازمان صورت گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84210
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

خدمات درمانگاه های تامین اجتماعی در مناطق محروم بسیار ضعیف است

علی جدی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به ضعف خدمات رسانی سازمان تامین اجتماعی در شهرستان شیروان گفت: تامین اجتماعی یکی از متولیان بخش درمان کشور است اما در این سازمان نیز همچون وزارت بهداشت تبعیض و نابرابری وجود دارد.

وی افزود: باید گفته شود همان کارگری که در شهرستان است به میزانی هزینه بیمه را پرداخت می کند که همان کارگر در تهران حق بیمه خود را واریز می کند اما آن فردی که در تهران است امکانات پزشکی در اختیارش قرار می گیرد ولی در شهرستان ها ضعف امکانات بیداد می کند.

نماینده مردم شیروان در مجلس اظهار کرد: تبعیض در سازمان تامین اجتماعی بسیار مشهود است چرا که در شهرستان ها محروم خدماتی ارائه نمی دهند. شهرستان شیروان یک درمانگاه تامین دارد و کلا چند ساعت فعال است.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: دراوخانه این درمانگاه هم بسیاری از داروها را ندارد و حتی پزشک متخصص در آن طبابت نمی کند در حالی که ۲۰ هزار بیمه گذار در شهرستان وجود دارد هر ماه باید هزینه قابل توجهی را پرداخت کنند لذا انتظار می رود درمانگاه های تخصصی و پلی کلینک ها در مناطق محروم احداث شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi