پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پدر شهید پرگانی به فرزند شهیدش پیوست

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حاج سید خدارحم پرگانی والد ارجمند شهید “اله‌خواست پرگانی” به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست. سید علی موسوی عارف رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه ضمن تسلیت درگذشت این پدر شهید والامقام گفت: بی‌شک همت آن پدر والامقام در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83508
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

کرونا :

پدر شهید پرگانی به فرزند شهیدش پیوست

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حاج سید خدارحم پرگانی والد ارجمند شهید “اله‌خواست پرگانی” به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

سید علی موسوی عارف رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه ضمن تسلیت درگذشت این پدر شهید والامقام گفت: بی‌شک همت آن پدر والامقام در تربیت انقلابی و ایمانی فرزندانی مجاهد و ایثارگر تحت آموزه‌های قرآنی و تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، برای همیشه ماندگار بوده و در پرورش نسل‌های تاریخ‌ساز و پیشرو در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی موثر است.

پدر شهید پرگانی به فرزند شهیدش پیوست 3

موسوی‌عارف افزود: از خداوند متعال  برای این پدر آسمانی، علو درجات و همجواری روح مطهر، پدر مومن و گرانقدر با روح طیبه فرزند عزیز و حماسه آفرینش را طلب می‌کنم و برای فرزندان، بستگان و دیگر بازماندگان محترم، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

رییس بنیاد شهید کهگیلویه گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری این پدر شهید والامقام فردا چهارشنبه ۱۱ آبان ماه ساعت ۱۵ در روستای کلگه برون بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، شهید «اله‌خواست پرگانی» ساکن روستای «کلگه برون» دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ریاضی کامپیوتری ازدانشگاه مشهد ،مهندسی علوم فنون ازدانشگاه تهران وخلبان نیروهوایی سپاه بود.

این شهید که  مسئولیت اطلاعات تیپ ۴۸ فتح استان را بر دوش داشت درسال ۱۳۶۷ در عملیات پدخندق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi