جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

سکوت مرگبار رسانه‌های غربی در برابر حادثه تروریستی شاهچراغ

به گزارش کرونا از گچساران سردار حمید خرم دل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در جمع بسیجیان گچساران با اشاره به ابعاد فتنه جدید دشمن اظهار کرد: باید توجه کرد که چرا امروز بعد از گذشت ۴۳سال از پیروزی انقلاب اسلامی،اما دشمنی ها همچنان ادامه دارد و شاهد‌ یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83430
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

کرونا :

سکوت مرگبار رسانه‌های غربی در برابر حادثه تروریستی شاهچراغ

به گزارش کرونا از گچساران سردار حمید خرم دل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در جمع بسیجیان گچساران با اشاره به ابعاد فتنه جدید دشمن اظهار کرد: باید توجه کرد که چرا امروز بعد از گذشت ۴۳سال از پیروزی انقلاب اسلامی،اما دشمنی ها همچنان ادامه دارد و شاهد‌ یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه انقلاب اسلامی هستیم.

وی افزود: دشمن به شکل هوشمندانه، دقیق و با پول پاشی و ابزارهای رسانه ای درصدد توطئه و برنامه ریزی علیه جمهوری اسلامی است اما چرا این همه هجمه از فتنه انگیزی‌ علیه جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد؟

سردار خرم دل گفت: یکی از اندیشمندان غرب کتابی دارد و اینگونه هم تحلیل می کند که دستگاه لیبرالی و دموکراسی غرب به فروپاشی رسیده چرا که هدفش هم از بین بردن بنیان خانواده، کمال انسان، ولنگاری و نیز سیطره بی عدالتی‌ بوده است.

وی افزود: بنابراین آمریکا از استقلال ایران اسلامی واهمه دارد که این مسئله در منطقه و جهان فراگیر شود و بسیاری از کشورها به تبع از انقلاب اسلامی خودشان مسیر حکومت و پیشرفت شان را دردست بگیرند.

سردار خرم دل ادامه داد: اسراییل روزی ادعای نیل تا فرات را در سر می‌پروراند، اما امروز محصور در سرزمین های اشغالی است و کیلومترها دور تا دورش را دیوار کشیده است.البته سیاست های آمریکا در منطقه هم شکست خورده است.

وی افزود:از اول انقلاب تحریم هستیم، اما به شکل شگفت انگیزی در عرصه های علمی در حال پیشرفت و توسعه هستیم و درحوزه نظامی به هیچ کشوری نیاز نداریم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:امروز کار‌ دشمن به جایی رسیده که دانشمندان ما را به شهادت می رسانند،‌ از این‌ رو مسیر رشد ، پیشرفت و بالندگی برای جمهوری اسلامی باز شده است.امروز عده ای متاسفانه از روی غفلت و جهالت با دشمن همراهی می کنند،اگرچه‌ انقلاب اسلامی علیه دیکتاتور قیام کرد و امروز رهبر ما ولایی است و ملت‌بزرگ ایران اسلامی به تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب طومار فتنه ها را در هم پیچیند.

سپاه فقط یک بازوی نظامی نیست/ عده‌ای نگذاشتند مسئله تولید خودروی باکیفیت و ارزان برطرف شود
دنبال کنید

وی افزود:همین رژیم پهلوی چقدر جنایت ها علیه مردم انجام داد، اما نظام ما یک نظام ولایی است امروز دشمن دم از حقوق بشر می زند که ادعایی پوج است‌. چطور درباره مهسا امینی اینگونه برخورد کردید اما درباره شهدای شاهچراغ خاموش شدید؟ ای کسانی که دم از حقوق بشر می زنید چرا درباره این ۱۵شهید‌ حرم شاهچراغ سکوت کرده‌اید؟

سردار خرم دل افزود: بنابراین بمباران تبلیغاتی و رسانه ای دشمن اذهان و افکار نسل جوان ما را نشانه رفته اند،شعار زن زندگی آزادی شعار گروه تروریستی پ. ک. ک ترکیه است که عبدالله اوجالان رئیس این حزب و مراد این حزب هم سوسیالیست ها هستند و براین عقیده اند که دین هیچ معنایی ندارد و اصلا خدا را قبول ندارند. اما دشمن از کدام آزادی، کدام زندگی و کدام زن حرف می زند؟

وی ادامه داد: تشییع شهدای شاهچراغ در‌ مرکز استان و سایر شهرستان ها بسیار شگفت انگیز بود و این ها چهره واقعی مردم ایران هستند. اما امروز انقلاب اسلامی به این جایگاه رسیده که تمدن سازی می کند و حرف ها برای گفتن دارد و آمریکا هم‌به هیچ وجه جرات حمله نظامی به ایران را ندارد و کوچکترین اشتباه آنها آخرین اشتباه آنها خواهد بود.

انتهای پیام/۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi