دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظارت میدانی کمیسیون کشاورزی از ۴۰ طرح نیمه کاره احداث گلخانه ایذه

اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس در جریان نظارت میدانی خود از ۴۰ طرح نیمه کاره احداث گلخانه شهرستان ایذه که به دلیل عدم تامین آب رها شده‌اند، بازدید کردند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82476
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

نظارت میدانی کمیسیون کشاورزی از ۴۰ طرح نیمه کاره احداث گلخانه ایذه

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی و تعدادی از اعضای کمیسیون با حضور در استان خوزستان به منظور نظارت میدانی از پروژه ‌های انتقال آب شهرستان ایذه برای تامین آب مورد نیاز بخش کشاورزی بازدید کردند.

گفتنی است در دهه ۸۰ تالاب حاشیه شهر ایذه آب مازاد قابل توجهی داشته و به همین دلیل طرح انتقال آب این تالاب برای کشت آبی ۳ هزار هکتار از اراضی با صرف بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اجرا شد، اما به دلیل وقوع خشکسالی‌ها این طرح به بهره‌برداری نرسید.

لازم به ذکر است پس از وقوع خشکسالی و عدم بهره‌برداری از پروژه انتقال آب تالاب ایذه، ۴۰ طرح احداث گلخانه نیمه کاره رها شده است و تنها راهکار احیاء این گلخانه‌ها با توجه به کوتاهی مسیر انتقال آب از سد کارون ۳ است که تخصیص آن نیز دریافت شده است.

گفتنی است در این نظارت میدانی عبدالله ایزدپناه، احد آزادیخواه، امیرقلی جعفری بروجنی و جعفر راستی از اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی و تعدادی از معاونین وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو و همچنین معاون استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان حضور دارند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi