جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مبلغ ۵ میلیارد اعتبار در اختیار نماینده به شهرداری آراللو اختصاص می‌یابد/ پیگیری رفع مشکل کمبود آب شرب شهر تازه تأسیس

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس در جمع اهالی شهر آراللو از توابع مرکز بخش هیر شهرستان اردبیل از تصمیم خود مبنی بر اختصاص حدود ۵ میلیارد ریال از اعتبارات در اختیار خود به شهرداری آراللو جهت کمک به عمران این شهر تازه تأسیس، خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81933
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

مبلغ ۵ میلیارد اعتبار در اختیار نماینده به شهرداری آراللو اختصاص می‌یابد/ پیگیری رفع مشکل کمبود آب شرب شهر تازه تأسیس

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جمع اهالی شهر آراللو از توابع مرکز بخش هیر شهرستان اردبیل از تصمیم خود مبنی بر اختصاص حدود ۵ میلیارد ریال از اعتبارات در اختیار خود به شهرداری آراللو جهت کمک به عمران این شهر تازه تأسیس، خبر داد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم در دیدار چهره به چهره با اهالی شهر آراللو که با همراهی جمعی از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان انجام گرفت، گفت: از چند ماه گذشته در ارتباط با مشکلات شهر آراللو جلساتی با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری داشتیم، که با پیگیری‌های انجام گرفته مشکل آب شرب که اصلی‌ترین مشکل اهالی محترم است، به صورت موقت حل شده اما مطالعات میان‌مدت نیز برای حفر چاه آب برای رفع مشکل آب شرب و مطالعات درازمدت نیز از مجتمع های آبرسانی روستاهای بخش هیر در حال انجام است.

وی در این دیدار ضرورت رفع نیاز توسعه شبکه برق شهرک مسکونی تازه تأسیس شهر آراللو را به مسؤولان اداره برق یادآور شد و موارد لازم برای رفع مشکل کمبود آب شرب این شهر را نیز به شرکت آبفای استان به عنوان دستگاه مربوطه، توصیه نمود.

بدری بیان کرد: نیاز معابر و کوچه‌های بخش قدیمی و جدید شهر به زیرسازی و آسفالت، بازسازی مسجد جامع شهر، ارائه تسهیلات کم بهره برای بازسازی منازل و ضرورت مشارکت جهاد کشاورزی در مکانیزه کردن سیستم آبیاری کشاورزی از دیگر مطالبات مهم اهالی شهر آراللو در این دیدار بود./

احیا و نجات تالاب بین المللی نیازمند ایجاد طرح ملی
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi