یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳

دهستان سادات محمودی پتانسیل و شاخص تبدیل به بخش را دارد

نماینده مردم بویراحمد و دنا درمجلس شورای اسلامی در جمع مردم روستای درب کلات سادات محمودی گفت: در سال ۱۳۹۵ مجموعه جمعیتی دهستان سادات محمودی ۱۰ هزار و ۱۵۶ نفر بود که اکنون بیش از ۱۲ هزار نفر رسیده و پتانسیل و شاخص تبدیل به بخش را دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81921
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

دهستان سادات محمودی پتانسیل و شاخص تبدیل به بخش را دارد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت،مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد و دنا و عضو مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد درمجلس شورای اسلامی در جمع مردم روستای درب کلات سادات محمودی که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، گفت: مردم دهستان ۱۲ هزار نفری سادات محمودی شهرستان دنا از نبود زیرساخت‌های اولیه از جمله آب شرب پایدار، راه ارتباطی مناسب، ارتباطات رنج می‌برند.

وی افزود: در سال ۱۳۹۵ مجموعه جمعیتی دهستان سادات محمودی ۱۰ هزار و ۱۵۶ نفر بود که اکنون بیش از ۱۲ هزار نفر رسیده و پتانسیل و شاخص تبدیل به بخش را دارد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم در ادامه خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: امیدواریم که در این روز عزیز مژده ارتقا دهستان سادات محمودی به بخش را به مردم بدهید.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پتانسیل‌های انسانی، معنوی، فرهنگی، گردشگری در سادات محمودی بیان کرد: یکی از پتانسیل‌های قابل توجه در این منطقه وجود آب است که با توجه به این ظرفیت می‌توانیم شاهد رونق و توسعه این منطقه باشیم.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های مهم مردم در این منطقه اجرای طرح هادی در روستا‌ها می‌باشد که با استفاده از اعتبارات محرومیت زدایی می‌توان این مشکل را رفع نمود.

روشنفکر به مشکلات جاده ارتباطی، شبکه گازرسانی و آب‌رسانی در روستا‌های مازه‌کز، دشت‌بز و منج نیز گریزی زد و گفت: مشکل راه ارتباطی این روستا‌ها با در نظر گرفتن اعتبارات لازم به مرحله اجرایی خواهد رفت./

پایان پیام

بی مهری مسئولین به کاراته کاران باشتی/کسب 18 مدال رنگا رنگ دیگر در سبد کیوکوشین کاران باشتی+تصاویر
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi